pościel wełniana

1. Data: 2007-10-01 07:55:59

Temat: pościel wełniana
Od: "Ogr" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma jakieś własne doświadczenia lub porównania?

1. około tydzień temu dostałem w prezencie kołdrę Philipiak (podobno droga,
1000 zł?)
podobało mi się
(jednostronnie kaszmir,druga strona satyna, 150 cm)

2. wczoraj kupiłem z owczej wełny (dwustronna 220 x 200 cm, polska,
w Maximusie - punkt firmowy Magma, 220 zł)
śpi mi się bardzo dobrze (oczywiście najlepiej bez bielizny)

czy zatem warto wydawać ciężkie pieniądze np. na wełnę lamy lub wielbłąda
(popularnie zwaną
camel) za cenę (zaleznie od źródła) od 800 do nawet 2500 zł (za ten sam
towar)?

czy jest jakaś różnica? czy tylko ciężar lub miękkość?

a może całe działanie pościeli wełnianej to efekt placebo?

podobno królowa angielska podczas swej wizyty w Polsce spała w pościeli
wełnianej (polskiej) na własne życzenie, bo najlepsza?

2. Data: 2007-10-03 17:41:05

Temat: Re: pościel wełniana
Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne) szukaj wiadomości tego autora

Ogr

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

3. Data: 2007-10-03 17:45:33

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne) szukaj wiadomości tego autora

Ogr

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

4. Data: 2007-10-03 17:56:39

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne) szukaj wiadomości tego autora

Ogr

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

5. Data: 2007-10-03 18:02:55

Od: p...@b...com (Teresa Horvath Sandorne) szukaj wiadomości tego autora

Ta pościel jest naturalna, cena wiąże się z jakością i z tym, co potrafi.

--
Wysłano z serwisu -> http://www.sanatoria.org - baza osrodków sanatoryjnych

6. Data: 2007-10-04 12:55:02

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa Horvath Sandorne" <p...@b...com> napisał w
wiadomości

> Ta pościel jest naturalna, cena wiąże się z jakością i z tym, co potrafi.

...widocznie moja byla z tych tanszych, bo nic nie potrafi. Moze leniwa
jakas? ;)

Iwona
//Nie nalezy mylic prawdy z opinia wiekszosci.//
www.kociszce.ao.pl

Jak podleczyć żołądek po kuracji niesterydowymi przeciwzapalnymi
suche oczy
Paraliż przysenny
Dziwne problemy.
warto z tym biec do lekarza?