poskarżę się, buuuu

1. Data: 2006-05-09 08:14:33

Temat: poskarżę się, buuuu
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spadło mi.
Wszystko mi spadło i się porozbijało.:(
Cała szkatułka z kosmetykami ulubionymi których najczęściej używam rąbnęła
mi z dość wysoka na podłogę, potłukły mi się w drobny mak i powypadały z
połamanych puderniczek moje pudry, róże, puder sypki się wysypał, błyszczkom
popękały opakowania.
Masakra normalnie, tylko siąść i płakać bo zbierać nie było za bardzo czego.

Ale to czego nie za bardzo lubię, lub używam raz na ruski rok - ocalało bez
skazy żadnej, albo w ogóle leży jak zwykle w jakiejś bezpiecznej szafce. Na
złość chyba.

Sowa

2. Data: 2006-05-09 11:58:39

Temat: Re: poskarżę się, buuuu
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> [...]
> wysypał, błyszczkom popękały opakowania.
> Masakra normalnie, tylko siąść i płakać bo zbierać nie było za bardzo

O, qurcze;-(Rozumiem Cie doskonale, kiedys spadły mi i rozbiły sie w
zlewie, nowozakupione perfumy. Innym razem szlag trafił nowy róz;-(

--
Gosia

3. Data: 2006-05-09 12:12:39

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.05.2006, o godzinie 10.14.33, na pl.rec.uroda, Sowa napisał(a):

> [...]
> skazy żadnej, albo w ogóle leży jak zwykle w jakiejś bezpiecznej szafce. Na

Wiem co czujesz. Mi się ostatnio jojo zepsuło. :) Ale mam drugie...

*Habeck*
- Schutzbach

4. Data: 2006-05-09 13:32:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> wrote in message
> Spadło mi.
> Wszystko mi spadło i się porozbijało.:(

o boy, straszne! rzeczywiscie paskudnie. ale wiesz, Dzien Matki
sie zbliza, moze to jakis znak byl? zakupy nowe by sie przydaly? :)

mialam tak z moim ulubionym podkladem, kiedy 2 raz zmazywalam go z podlogi
zrobilam remanetnt, i teraz trzymam kosmetyki w zypelnie innym miejscu.
nieraz takie nieszczescia powoduja reformy domowe :)

iwon(k)a

5. Data: 2006-05-09 15:20:05

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Wiem co czujesz. Mi się ostatnio jojo zepsuło. :) Ale mam drugie...

rotfl! :)

to i tak nic takiego. Jakby się paznokieć złamał - to dopiero byłaby
tragedia ;)

Pozdr.
Ania

6. Data: 2006-05-09 18:29:50

Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> o boy, straszne! rzeczywiscie paskudnie. ale wiesz, Dzien Matki
> sie zbliza
A kiedy jest dzien matki?:)
..::Mehi::..

7. Data: 2006-05-09 19:48:55

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 17:20:05 +0200, Ania napisał(a):

> to i tak nic takiego. Jakby się paznokieć złamał - to dopiero byłaby
> tragedia ;)

Nie gadaj, właśnie mi się złamał :(

--
Elżbieta

8. Data: 2006-05-10 00:22:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"..::Mehi::.." <m...@o...pl> wrote in message

> A kiedy jest dzien matki?:)

zalezy gdzie :)) ja mam juz w ta niedziele :))

iwon(k)a

9. Data: 2006-05-10 06:24:13

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09.05.2006, o godzinie 21.48.55, na pl.rec.uroda, Elżbieta napisał(a):

> Nie gadaj, właśnie mi się złamał :(

Właśnie... co się robi z paznokciami, które zawsze w tym samym miejscu się
łamią? Mój dwuletni syn tak ma z dużym paznokciem na nodze (ostatnio mu
pomalowałem lakierem :) ale nie wiem jak to zadziała).

*Habeck*
- Schutzbach

10. Data: 2006-05-10 07:02:43

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto napisał(a):

> Właśnie... co się robi z paznokciami, które zawsze w tym samym miejscu się
> łamią? Mój dwuletni syn tak ma z dużym paznokciem na nodze (ostatnio mu
> pomalowałem lakierem :) ale nie wiem jak to zadziała).
Prawdopodobnie uszkodzenie mechaniczne. Z tego co pamietam, to brak
jakiejs witaminy tez tak sie objawiał

--
Gosia

opalanie
Nowe Aqua'y Guerlaina
Cienie dior - wet & dry
CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Z serii "Co przywieźć z...?" - Australia