postępowanie po gorączce

1. Data: 2003-11-27 08:36:20

Temat: postępowanie po gorączce
Od: "Ola" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moje pytanie może być banalne, jednak bardzo zależy mi na czyjejś radzie. Przez
ostatnie 3 dni mialam wysoką gorączkę (do 40 stopni) z powodu zapalenia nerek.
Dzisiaj już nie mam. Od północy mam normalną temperaturę. Chciałabym wyjść z
domu, w zasadzie jedynie przemieścić się do innego budynku (na zewnątrz byłabym
niedługo). Czy może to spowodować powrót gorączki? Zakładam oczywiście
maksymalną osłonę przed warunkami zewnętrznymi :)

2. Data: 2003-11-27 18:25:13

Temat: Re: postępowanie po gorączce
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Nov 2003, Ola wrote:

> domu, w zasadzie jedynie przemieścić się do innego budynku (na zewnątrz byłabym
> niedługo). Czy może to spowodować powrót gorączki? Zakładam oczywiście
> maksymalną osłonę przed warunkami zewnętrznymi :)

mysle, ze moze poniewaz organizm jest oslabiony i ma wieksza podatnosc
na infekcje=wirusy zawarte w powietrzu, ktore Cie otacza

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz