poster , abstrakt. itp

1. Data: 2002-04-17 14:13:24

Temat: poster , abstrakt. itp
Od: "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktoś moze wie gdzie moge znalesc informacje na temat napisania/wynonania
posteru..
mam zrobic poster na Prace Empiryczną.. i nie wiem od czego zacząc..
mam sama strukture itp..
ale chetnie bym zobaczyła jakies przykłady.
pozdrawiam,
Tija

1. Data: 2002-04-17 15:36:10

Temat: Re: poster , abstrakt. itp
Od: "Cony" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam sama strukture itp..
> ale chetnie bym zobaczyła jakies przykłady.

zakladam ze jestes z SWPSu ;)))
jak tak, to popros wykladowce od empirycznych
powinien wam pokazac jakies przykladowe prace ;))

Pozdro
--
==============Cony==============
"Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia"

1. Data: 2002-04-17 22:07:15

Od: "Krzysztof" <k...@w...spam.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tija " <t...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> mam zrobic poster na Prace Empiryczną.. i nie wiem od czego zacząc..
> mam sama strukture itp..
> ale chetnie bym zobaczyła jakies przykłady.

Nie znam w sieci takiego miesjca.

W zasadzie struktura taka sama jak pracy oddawanej do druku w
czasopiśmie naukowym, tyle, ze skróć tekst do maksymalnego minimum
;-), a wyniki postaraj się przedstawić graficznie.

Abstrakt - streszczenie, zazwyczaj w języku konferencji i angielskim.
Jeżeli piszesz abstrakt po ukończeniu badań, to warto w nim umieścić
wyniki, dyskusję i wnioski. Wtedy osoba czytająca abstrakt będzie
mogła szukając materiałów do swoich prac, badań już po abstrakcie
zorientować się, do jakich wniosków doszłaś, bez zagłębiania się w -
nie zawsze dostępne - materiały zjazdowe lub pełne teksty (za darmo
udostępniane są zazwyczaj jedynie abstrakty). Jeżeli nie zdążysz
ukończyć badań przed deadlinem, to chociaż jakoś zasugeruj do czego
doszłaś... Bez żadnych "Wyniki zebrano i zestawiono w postaci tabeli"
:-))) (cytat z autentycznego abstraktu z pewnej konferencji
studenckiej). Maksymalną objętość abstraktu podaje zazwyczaj
organizator, ew. odsyła do odpowiednich wytycznych.

Krzysztof

bardzo prosze o pomoc przy pisaniu pracy
Tak mnie wzielo...
Poszukuje: Alice Miller (Santorski)...
podejrzenia
Tarcie zębami w nocy - dlaczego ?