poszło wiązadło krzyżowe

1. Data: 2004-12-30 16:14:11

Temat: poszło wiązadło krzyżowe
Od: "revolt" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie dotyczy zabiegu rekonstrukcji wiązadła na czym dokładnie polega ta
rekonstrukcja jakie komplikacje sie wiążą z tym zabiegiem i ile potem bedę
uziemiony na chorobowym

z pozdrowieniami
revolt

2. Data: 2004-12-30 17:01:36

Temat: Re: poszło wiązadło krzyżowe
Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "revolt" <o...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rekonstrukcja jakie komplikacje sie wiążą z tym zabiegiem i ile potem bedę

google twoim przyjacielem. I np tu:
http://www.sport-klinika.pl/informator/kolanakrzyz.p
hp
Wróciłem do pracy po 3 tygodniach, choć rehabilitantka chciała, żebym
jeszcze tydzień poodpoczywał. Niektórzy podobno po tygodniu wracają.
repair

3. Data: 2004-12-30 21:34:14

Od: deberg <"deberg[nospam]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Okres niezdolności po pracy zależy od rodzaju pracy. w przypadku pracy
siedzącej możliwy aczkolwiek nie za bardzo wskazany jest powrót do pracy
po tygodniu, w zawodach typu policjant, strażak, nauczyciel wf itd to
może być nawet 6-9 miesięcy.

4. Data: 2004-12-31 10:43:40

Od: "revolt" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wróciłem do pracy po 3 tygodniach, choć rehabilitantka chciała, żebym
> jeszcze tydzień poodpoczywał. Niektórzy podobno po tygodniu wracają.

to trochę dziwne bo lekrz mówił mi że będę miał gips 6 tygodni :(

5. Data: 2004-12-31 11:04:37

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> to trochę dziwne bo lekrz mówił mi że będę miał gips 6 tygodni :(
Wiesz, jestem tylko pacjentem, ale na Twoim miejscu poczytałbym jeszcze z
googlem, a następnie zmeniłbym lekarza (zakładając, ze nie masz złamań lub
innych uszkodzeń, które uzasadniałyby ten gips).
BTW. Mam siedzącą pracę, stąd powrót po 3 tygodniach.

6. Data: 2004-12-31 16:31:18

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik revolt napisał:

> to trochę dziwne bo lekrz mówił mi że będę miał gips 6 tygodni :(

... a nie mówił jaką metodą ma zamiar operować?

k.

7. Data: 2004-12-31 18:12:05

Od: "revolt" <o...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.ia" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> ... a nie mówił jaką metodą ma zamiar operować?

Nie to była wstępna diagnoza i nie wnikałem za bardzo....byłem u ortopedy w
innej sprawie a to wyszło przy okazji-kiedyś miałem uszkodzoną łękotkę i
zerwane wiązadła operowali mi to kolano niestety po jakimś czasie
stwierdziłem że nie dokońca jest ono sprawne, ale aż tak bardzo mi to nie
przeszkadzało w życiu codziennym z wyjątkiem grania w piłke i tym podobnych
rozrywek. Jednak chyba lepiej je zrobić niż czekać aż się pogorszy?

8. Data: 2005-01-03 18:13:45

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeszkadzało w życiu codziennym z wyjątkiem grania w piłke i tym
> podobnych rozrywek. Jednak chyba lepiej je zrobić niż czekać aż się
Jeśli masz operować kolano u ortopedy, który proponuje 6 tygodni gipsu po
rekonstrukcji ACL to już lepiej nic nie robić. A może znaleźć polecanego
specjalistę od kolan w okolicy?

Akupunktura
choroby dziąseł
chlosite