poszukiwana krawcowa w wawie

1. Data: 2004-11-28 09:51:10

Temat: poszukiwana krawcowa w wawie
Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

poszukuje sprawdzoniej i jak najtanszej krawcowej w wawie
(chcialabym uszyc sobie prosty, ocieplany plaszcz)

ps.
znalazlam watek o krawcowej napisany przez Beth Winter
i tu prosba - jesli to aktualne nadal to, prosze, wyslij mi namiary na
priva.

pozdrawiam,
Vika

1. Data: 2004-11-28 11:41:17

Temat: Re: poszukiwana krawcowa w wawie
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> [...]
> znalazlam watek o krawcowej napisany przez Beth Winter
> i tu prosba - jesli to aktualne nadal to, prosze, wyslij mi namiary na

Niestety, w koncu nic z tego nie wyszlo. Dalej szukam...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-11-28 13:25:07

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Niestety, w koncu nic z tego nie wyszlo. Dalej szukam...
>
> --
> Beth Winter

ooo, to fatalnie,
ale moze sie ktos jeszcze odezwie i obie skorzystamy

sephorowe perfumy??
sztuczne rzęsy - pytanie z gatunku durnych
[perfumy] Wielka prośba zwł. do Margarett :o)
z serri gdzie: miraculum w Wawie?
(SPAM) Swieta - prezenty i te sprawy :)