poszukiwany schemat kocyka w misie lub pieski

1. Data: 2006-01-14 22:35:24

Temat: poszukiwany schemat kocyka w misie lub pieski
Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wiem, że gdzieś kiedyś widziałam te kocyki ale jakoś mi umknęły. Teraz
chciałabym zrobić, ale nie mam wzorku. Czy ktosik dysponuje w swych zbiorkach
tymi wzorkami, najlepiej po polsku bo ja angielskiego i innych ni w ząb.
http://photo.163.com/openpic.php?user=shh114&pid=497
843075&_dir=%2F20216421
http://photo.163.com/openpic.php?user=shh114&pid=497
843015&_dir=%2F20216421

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2006-01-16 08:39:39

Temat: Re: poszukiwany schemat kocyka w misie lub pieski
Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziama" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zbiorkach
> tymi wzorkami, najlepiej po polsku bo ja angielskiego i innych ni w ząb.

Ja mam opisy, ale tylko po angielsku. Jak byś chciała, to daj znać na priv.

--
Pozdrawiam, Marta

3. Data: 2006-01-16 09:34:04

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriepa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
843015&_dir=%2F20216421

> Ja mam opisy, ale tylko po angielsku. Jak byś chciała, to daj znać na

Robiłam kiedys tłumaczenie kocyka ale z motywem świnek. Jeśli może być to
zapraszam na priv.

Kasia

4. Data: 2006-01-16 15:36:22

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
843015&_dir=%2F20216421

> Robiłam kiedys tłumaczenie kocyka ale z motywem świnek. Jeśli może być to

KASIU wysłałam do Ciebie maila z prośba o to tłumaczenie ale niestety dwa razy
wiadomośc wróciła dlatego pisze na forum. Jeżeli możesz to prześlij mi to na
priv. Z góry dziękuję i pozdrawiam KasiaJek

/ChybaOT/ Farba do materialow
[szycie] mis
Prozba o wzory xxx
szydełkowa poduszka z biustem