re: poduszka z biustem - MAM

1. Data: 2006-01-15 10:59:22

Temat: re: poduszka z biustem - MAM
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

drogie FOREMKI
> od autorki albumu dostałam schemat poduszki z biustem
> zainteresowanych zapraszam na priv
> wyślę hurtem, Walentynki blisko!
> pozdrawiam
zdzieba/w-wa/

2. Data: 2006-01-15 14:15:01

Temat: Re: re: poduszka z biustem - MAM
Od: "Aleksandra " <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzieba <z...@a...pl> napisał(a):

to ja poprosze
o...@w...pl

3. Data: 2006-01-15 19:35:30

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja też jestem zainteresowana
Aga

4. Data: 2006-01-16 09:16:01

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzieba napisał(a):
> drogie FOREMKI

Grrauu!! _Na priv_ to znaczy nie na grupe, ktos jeszcze nie zrozumial?

th

5. Data: 2006-01-16 09:30:20

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grrauu!! _Na priv_ to znaczy nie na grupe, ktos jeszcze nie zrozumial?
>

> th

Nie ma szans, to jak walka z wiatrakami :(
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

6. Data: 2006-01-16 09:33:19

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziunia napisał(a):

> Nie ma szans, to jak walka z wiatrakami :(

Sprobowac mozna, poniedzialek, rano, swiezy zapas sil do pracy ;)

th

7. Data: 2006-01-16 09:43:04

Od: m...@m...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam i tez poprosze :)
milego dnia
Monika

8. Data: 2006-01-16 10:15:45

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> Sprobowac mozna, poniedzialek, rano, swiezy zapas sil do pracy ;)

Jak widać po mailu 10 minut późniejszym - kolejna istota nie wie co to
priv...
Chyba skuteczne jest tylko wysłanie info, że na priv to nie na grupę, do
prywatnych skrzynek, choć wtedy trzeba się liczyć, że od co niektórych
mocno Ci się oberwie (zaczynając od tego, że "jak widać masz za dużo
czasu, którego ja nie mam", a kończąc na tym, że "jesteś zołzą, nie masz
chyba żadnych przyjaciół i jesteś totalnie
zakompleksiona")...{wysłałam w pewnym momencie do 30 osób z dwóch wątków
- tego typu odpowiedzi dostałam od 12... ale jedna podziekowała za
wyjaśnienie co to priv, bo po prostu nie wiedziała :):):) )

--
Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2006-01-16 10:23:55

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka napisał(a):

> [...]
> prywatnych skrzynek, choć wtedy trzeba się liczyć, że od co niektórych
> mocno Ci się oberwie (zaczynając od tego, że "jak widać masz za dużo

No troche mam, beda mialy racje :)

> a kończąc na tym, że "jesteś zołzą, nie masz
> chyba żadnych przyjaciół i jesteś totalnie zakompleksiona")

Eee tam, gdyby trafily choc w jedno, to bym sie przejela, a tak, to luzik ;)

> ...{wysłałam
> w pewnym momencie do 30 osób z dwóch wątków - tego typu odpowiedzi
> dostałam od 12... ale jedna podziekowała za wyjaśnienie co to priv, bo
> po prostu nie wiedziała :):):) )

Widzisz, nie poszlo na marne, choc jedna nawiedzona duszyczka :)

Moze rzeczywiscie dobrze by bylo zwyczajem innych grup wysylac co jakis
czas (raz na tydzien? dwa?) link do faq, jednoczesnie piszac m.in. o
prosbach na priv.

th

10. Data: 2006-01-16 13:08:18

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zdzieba napisał(a):
> drogie FOREMKI
> zdzieba/w-wa/

Witam
Cieszę się strasznie z Twojej propozycji, bo sama aż tak zaawansowana
nie jestem żeby ze zdjęcia zrobić, a jak pokazałam mojemu M. to aż mu
się oczy zaśmiały :)

Bardzo proszę o przesyłkę.

Pozdrawiam
Ania L.

poszukiwany schemat kocyka w misie lub pieski
/ChybaOT/ Farba do materialow
[szycie] mis
Prozba o wzory xxx
szydełkowa poduszka z biustem