poszukuje

1. Data: 2002-09-11 17:57:47

Temat: poszukuje
Od: "Lord" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje niedrogo model szkieletu czlowieka

2. Data: 2002-09-13 19:09:32

Temat: Re: poszukuje
Od: "badbad_boy" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koszt szkieletu:

Łopata: 25 PLN [ zawsze Obi ;)]
Worek parciany : 5 PLN
Linka: 10 PLN
Chwila strachu i determinacji ;))))

3. Data: 2002-09-14 20:22:44

Od: "Faust" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktem jest ze teraz ciezko o szkielet a przydalby sie wiekszosci ludu z
medycyny ja mam czaszke i i tak sie bardzo ciesze na tym sie najlatwiej
nauczyc...
Ale teraz chyba tak zrobili ze w ogole dotykanie zwok ludzkich to
przestepstwo (sredniowiecze) slyszalem ze nawet akademie medyczne nie moga
zdobywac normalnie preparatow :(((( (dotychczas jak umarl bezdomny i nikt
sie nei zglosil to zabierali a teraz juz nei mozna) suma sumarum biedni
studenci (w tym ja) od kilq rocznikow mecza sie na starych zniszczonych
preparatach.

Pozdrawiam i lacze sie w bolu...

Użytkownik "Lord" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje niedrogo model szkieletu czlowieka

usunięcie nerki a zapalenie trzustki
Okulista w Warszawie za pieniądze kasy
Kosultacji u ginekologa plisss
Gdzie w Warszawie na wlasne zyczenie i za wlasne pieniądze zrobie badanie na HBA1C
test toksyn krwi na utajone obciazenie zw.chem.