Kosultacji u ginekologa plisss

1. Data: 2002-09-11 15:22:14

Temat: Kosultacji u ginekologa plisss
Od: " " <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu ciąża a grzybica pochwy.
Niestety moja p. ginekolog, mimo moich wielokrotnych próśb nie chce mi
zaordynować żadnych środków na grzybice pochwy, którą miałam od początku
ciąży. Teraz jestem w 31 tygodniu i nie mam dość odczuwania objawów, a na
dodatek boję się, że taka nie wyleczona/zaleczona zaraże dzidziusia.
W przyszłym tygodniu idę do iej znowu i obiecałam sobie, że nie wyjdę bez
potrzebnej recepty!!! ;) Ale znając życie wolałabym wiedzieć czego powinnam
się domagać. Co jest lepsze dla kobiet w 3 trymestrze ciązy:
- pimafucin,
- gyno-pevaryl
- gyno-femidazo,
-clotrimazol ?????
Jak widać, przed ciążą (przez innego ginekologa)byłam leczona w różny sposób.

no i proszę o radę... BARDZO
zdeterminowana
Kasia