poszukuję dobrych studiów podyplomowych

1. Data: 2004-05-29 10:22:14

Temat: poszukuję dobrych studiów podyplomowych
Od: "ll" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem już po studiach. Szukam dobrych studiów podyplomowych z zakresu
psychologii wychowawczej dzieci i młodzieży. Interesują mnie także warsztaty
umiejętności trenerskich (praca z grupą). Będę wdzięczna za każdą pomoc!!!:)

1. Data: 2004-05-29 13:12:03

Temat: Re: poszukuję dobrych studiów podyplomowych
Od: "ladies_view" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ll <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c99o1e$8ln$...@a...news.tpi.pl...

Interesują mnie także warsztaty umiejętności trenerskich (praca z grupą).
Będę wdzięczna za każdą pomoc!!!:)

Tego typu szkolenia organizuje INTRA w Warszawie, o którą własnie się pytam
na grupie dysk., bo chciałam znac opinie innych. Poleciła mi ją 'pani od
głowy' czyli psychoterapeutka :); argument: wysokie morale i uczciwość

Jest też instytucja TROP oraz studia podyplomowe na SWPS (12 500 za rok),
powiązane z Laboratorium Psychoedukacji. Zapytałam też PTP czy mają szkółkę
trenerską ale jeszcze nie mam odpowiedzi

wklikaj na googla. gdybyś miała jakieś wieści doadatkowe, pls daj znać :)

Ladies_view

INTRA w Warszawie - Wasze opinie
Psychiatra w malopolskiem
Negocjacje