poszukuję książek o ogrodach japońskich

1. Data: 2001-05-19 18:52:57

Temat: poszukuję książek o ogrodach japońskich
Od: "Profoto" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W latach 80-tych w ORPAN i księgarniach z wydawnictwami obcojęzycznymi
bywała książka-album o tytule mniej więcej JAPANISCHE GARTENKUNST, również
po angielsku. Odkupię, inne propozycje tytułów też mile widziane
pozdrawiam
Cyryl

2. Data: 2001-05-19 20:23:17

Temat: Re: poszukuję książek o ogrodach japońskich
Od: "Bogusław Bielawski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Książek nie posiadam ale może zwiedzenie Ogrodu Japońskiego we Wrocławiu cię
(i innych grupowiczów) zainteresuje
http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_21_03.asp ;
http://www.amigo.wroc.pl/wroclaw/jap.htm

Pozdrawiam BoG

Użytkownik Profoto <p...@i...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9e6fsv$rie$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-05-19 20:53:19

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Profoto" <p...@i...com.pl>
Subject: poszukujęksiążek o ogrodach japońskich

> [...]
> bywała książka-album o tytule mniej więcej
JAPANISCHE GARTENKUNST, również
> po angielsku. Odkupię, inne propozycje tytułów

Oj, czemuś wczoraj nie napisał na ten temat ;((((
Dzisiaj widziałam w sklepie ogrodniczym (Bielsko),
ale na drugim końcu miasta, książkę na
interesujący cię temat. Wydanie typu albumowego,
polski autor, tytuł "Japońskie ogrody". Wg mnie to
chyba jakaś nowość. Poszukaj. Jak nie trafisz daj
znać.

Pozdrawiam
Krysia

--

Wyjedź z nami na Madagaskar!
Weź udział w konkursie [ http://konkursy.onet.pl ]

4. Data: 2001-05-21 08:19:36

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy to czasem nie ksiazka z fotografiami Zdenka Thomy wydana w kilku
jezykach sprzed 20 lat? Mam wersje francuska "L'art de Jardin Japonese" ale
jej sie za nic nie pozbede, niestety. Spróbuj w Amazon.com.

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2001-05-21 15:47:09

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "AO" <s...@a...pl>
Subject: Re: poszukujęksiążek o ogrodach
japońskich

> Czy to czasem nie ksiazka z fotografiami Zdenka
Thomy wydana w kilku
> jezykach sprzed 20 lat?

Zwróciłam na nią uwagę tylko dlatego, że nazwisko
autora było polskie, a byłam po artykule w prasie
ogrodniczej na temat ogrodów japońskich. Nawet
przez chwilę myślałam, że autor książki i
właściciel opisywanego ogrodu to ta sama osoba.

Krysia

--
26 maja - Dzień Matki. Wygraj kwiaty dla swojej Mamy!
Do rozdania 75 bukietów z dostawą i życzeniami.

6. Data: 2001-05-21 18:07:57

Od: "Profoto" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie ta. Dzięki
Cyryl
Użytkownik AO <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...home.net.pl...
> [...]
ale
> jej sie za nic nie pozbede, niestety. Spróbuj w Amazon.com.

DZIAŁKA
Swierk o czerwonych przyrostach.
Co to jest gutacja ?
Klon palmowy
Troche na weekendowe rozluznienie (bo chmury widze)