poszukuje stolarz w Poznaniu

1. Data: 2005-02-07 08:33:52

Temat: poszukuje stolarz w Poznaniu
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje stolarza, który wstawiłby mi kadłubki do wneki kuchennej.
Nastepnie odpowiednio zamontował fronty drzwiczek sosnowych (zakupionych
przeze mnie np.Classena),pobejcował te fronty, zamontował blaty do
szafek, zamontował górne szafki.
Te same prace chciałabym aby były wykonane do wnęki w pokoju.

Jesli ktos zna stolarza, który nie chciałby od razu wykonac całej kuchni
razem z Jego frontami, prosiłabym o namiar na takiego stolarza.poszuj
Prosze o kontakt na adres e-mail.

Pozdrawiam
Asia