poszukuję tekstu ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin z 14 grudnia 1982r

1. Data: 2000-03-09 21:26:34

Temat: poszukuję tekstu ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin z 14 grudnia 1982r
Od: "Dariusz Drygajło" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Bardzo pilnie potrzebuję znaleźć tekst jujednolicony ustawy z dnia 14
grudnia 1982r. o zaopatrzeniu emertytalnym pracowików i ich rodzim (Dz.U. Nr
40, poz.267 z późn.zm).
Bardzo proszę o pomoc w odnalezieniu i możliwości ściągnięcia.
Z góry dzięki Drygas.

"d...@p...wp.pl"

2. Data: 2000-03-11 14:43:20

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drygajło napisał(a) w wiadomości:
<8a94th$u10$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
> [...]
Nr
>40, poz.267 z późn.zm).
> Bardzo proszę o pomoc w odnalezieniu i możliwości ściągnięcia.

Spróbuj pod tym adresem (to jest schemat znajdowania) :
http://www.abc.com.pl/serwis/du/1982/0267.htm

nie wiem od którego roku są tam zamieszczane Dzienniki Ustaw, ale znalazłem
tam miedzy innymi nowelizację (zmiany) z 1999 roku (Dz.U. nr 91) do ustawy w
sprawie szczegółowego wykazu przedmiotów ortopedycznych, środków
pomocniczych i leczniczych środków technicznych oraz wysokości udziału
własnego ubezpieczonego w cenie ich nabycia (Dz. U. Nr 140, poz. 912)
Pozdrawiam
Olek

3. Data: 2000-03-14 06:42:50

Od: "Pearl" <p...@a...bti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
[...]
> Spróbuj pod tym adresem (to jest schemat znajdowania) :
> http://www.abc.com.pl/serwis/du/1982/0267.htm
>
> nie wiem od którego roku są tam zamieszczane Dzienniki Ustaw...,

Cześć!
Oni (abc) mają teksty od 1996 roku.

Kiedyś ktoś mi podesłał poniższe adresy, ponoć dużo można znaleźć.
http://www.kadry.infor.pl

http://free.polbox.pl/k/kreskakz

--
Pozdrawiam.
Pearl

4. Data: 2000-03-20 20:11:00

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pearl napisał(a) w wiadomości: ...

>Cześć!
>Oni (abc) mają teksty od 1996 roku.

Masz rację, teraz już wiem.
Pozdrawiam
Olek

Co na turnus ?
FORUM na Stronie Dzieci
Gdzie osrodki szkolenia
IX Międzynarodowa Konferencja "Poruszanie się i transport osób starszych i niepełnosprawnych"
oprzyrzadowanie samochodu