poważna sprawa - c.d.

From: "Janek" <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: poważna sprawa - c.d.
Date: 9 Mar 2004 12:11:03 +0100

Dziękuję za zainteresowanie.
Niektórzy pytali o mojego ojca, np. czy poniósł odpowiedzialność karną. Nie,
ponieważ ja nie mam zamiaru go skarżyć. Tym bardziej, że wszystko wskazuje, że
w wyniku patologicznego wychowania, którego sam doświadczył, jest psychicznie
chory.

Mam do Was jeszcze jedno pytanie. Pracując chodziłem na płatną terapię, która
się zakończyła katastrofą, tzn. lekarz doprowadził mnie do stanu zagrożenia
życia, tzw. dekompensacji psychotycznej. Podawał mi bardzo silnie uzależniające
leki w dużych dawkach. W końcu znalazłem się w szpitalu, trzech specjalistów
określiło postępowanie lekarza jako nadające się wyłącznie do kryminału.
Tymczasem to "leczenie" dużo mnie kosztowało - prawie wszystko co zarabiałem.
Czy widzicie jakąś możliwość odzyskania pięniedzy, lub ich części? Sprawy w
sądzie prawdopodobnie nie wygram, bo Polska rzeczywistość jest taka, że chroni
się lekarzy a nie ich ofiary.
Dzięki za pomoc.

J.