powiększyły mi sie węzły chłonne pod pachami -- co to może być ??

1. Data: 2003-09-18 06:49:41

Temat: powiększyły mi sie węzły chłonne pod pachami -- co to może być ??
Od: "Arczi" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

troche sięboje

proszęo porade

pozdrawiam
Arczi

2. Data: 2003-09-18 07:57:50

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arczi" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bkbkk1$ko7$1@news.onet.pl...
> troche sięboje
>
> proszęo porade

A jak "wygladaja "takie powiekszone wiezly.Mozna to wymacac czy widac?

Magda

3. Data: 2003-09-18 08:31:33

Od: "Arczi" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

widać( takie czerwone placki) !!!!!!! wymacać też można

a najgorsze że mnie to troszke boli

co to może być ??

Arczi

4. Data: 2003-09-18 17:07:51

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arczi wrote:

> widać( takie czerwone placki) !!!!!!! wymacać też można
>
> a najgorsze że mnie to troszke boli
>
> co to może być ??

Lec do lekarza, na oko nikt ci nie powie, tym bardziej, ze moga byc
jakies dodatkowe objawy, ktorych nawet nie zauwazasz.

Joanna

Szukam dobrego stomatologa w Pile
operacja tarczycy
Dobrego pediatrę w Pile - czy ktoś może polecić?
Dobrego pediatrę w Pile - czy ktoś może polecić?
mrowienie w posladkach