szczepionka pk. grypie a leki - pilne

1. Data: 2003-09-18 08:26:38

Temat: szczepionka pk. grypie a leki - pilne
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam szybkie pytanie. Gdybym mogła prosić o szybką odpowiedz, bo moze nie
musze sie meczyc.

Zaszczepilam sie wczoraj przeciwko grypie i mam objawy grypowe (wiem, ze to
normalne :)). Czy moge sobie lyknac cos, co mi pomoze (Ibuprom,
konkretnie)??

pozdrawiam

Monika

2. Data: 2003-09-18 19:53:00

Temat: Re: szczepionka pk. grypie a leki - pilne
Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tego co mowila mi moja pani doktor w przychodni to niestety nie mozna
wpływac na te objawy
powinny minac dosyc szybko, sa to tzw objawy poronne, organizm Twoj wytwarza
przeciwciala przeciw tym czynnikom chorobotworczym wiec nie mozna mu
przeszkadzac
ale niech sie jeszcze wypowie jakis lekarz w tej sprawie
trzymaj sie
aspirynka

3. Data: 2003-09-19 06:26:14

Temat: Odp: szczepionka pk. grypie a leki - pilne
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aspirynka <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bkd2er$ati$...@i...gazeta.pl...

> [...]
> przeszkadzac
> ale niech sie jeszcze wypowie jakis lekarz w tej sprawie

O, cholerka! Tego się obawiałam :( Ale byłam tak zmaltretowana, a pracować
trzeba było, że musiałam się poratować :(

Ale teraz już wiem, że najlepszym lekarstwem jest 10 km na rowerze (może być
treningowy ;))

pozdrawiam

Monika

powiększyły mi sie węzły chłonne pod pachami -- co to może być ??
Szukam dobrego stomatologa w Pile
operacja tarczycy
Dobrego pediatrę w Pile - czy ktoś może polecić?
Dobrego pediatrę w Pile - czy ktoś może polecić?