powierzchnia ścian w łazience

1. Data: 2002-06-05 07:34:11

Temat: Re: powierzchnia ścian w łazience
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a):
> Ależ dla mnie brak oryginalności nie jest żadną ujmą - zawsze cieszę się,
> gdy moda jest zgodna z moim gustem, bo mam wtedy większy wybór. Stwierdzam
> jedynie fakt.

Dla mnie jest, bo lubię mieć coś innego niż wszyscy. I dlatego np. w kuchni
mam kafelki zupełnie różne od obowiązującego ostatnio stylu widzianego w co
drugiej kuchni (średnie pastelowe z dekorami w garnki, cytrynki i jabłuszka).
Co ciekawe, kupione w Castoramie...

JoP

1. Data: 2002-06-05 07:58:29

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

byłem wczoraj w Castoramie i okazało się, że wystarczy farba strukturalna i
farba Beckers'a, oczywiście jest też kilka innych rozwiązań - najlepsze jest
to, że obliczając koszty wyszło taniej niż położenie kafelek, a o to mi
głównie chodziło i jeszcze jedno: można to zrobić samemu...
pozdr.
T.

1. Data: 2002-06-06 05:50:25

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
> to, że obliczając koszty wyszło taniej niż położenie kafelek, a o to mi
> głównie chodziło i jeszcze jedno: można to zrobić samemu...

He, dokładnie te same argumenty u nas przeważyły za niekafelkowaniem całej
łazienki.

Asmira

1. Data: 2002-06-06 07:13:05

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <t...@h...com> napisał(a):

> [...]
> to, że obliczając koszty wyszło taniej niż położenie kafelek, a o to mi

Farby Beckersa są OK, sami mamy pomalowane nimi mieszkanie (półmat), są
bardzo trwałe i nawet plama z kawy nie daje im razy (bierze się wilgotną
szmatkę i zmywa), tylko jeśli będziesz dobierać farbę ze wzornika, uważaj na
jedno: "w naturze" są o pół tonu bardziej intensywne niż na papierku, więc
jeśli zależy Ci na bardzo konkretnym kolorze, weź na to poprawkę.

>i jeszcze jedno: można to zrobić samemu...

Tak, znajomy stwierdził: "nawet dziecko mogłoby to zrobić".

JoP

1. Data: 2002-06-06 10:25:34

Temat: Re: powierzchnia ścian w łazience - a drzwi?
Od: "tomasz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam jeszcze jeden problem: potrzebuję zwęzić drzwi w łazience do 60 cm w
prześwicie (wiem, że przepisy na to nie pozwalają, ale to chodzi chyba tylko
o nowo wybudowane bud.) czy to nie za wąsko do łazienki? mam wątpliwości...
tomasz
ps. nie wiem czy wtedy wsadzę wannę

1. Data: 2002-06-07 10:57:12

Od: "Rav_V3k" <u...@k...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cytuję, co pisze "tomasz" (g...@p...onet.pl) na grupie "pl.rec.dom":

> [...]
> w prześwicie (wiem, że przepisy na to nie pozwalają, ale to chodzi
> chyba tylko o nowo wybudowane bud.) czy to nie za wąsko do łazienki?

nie radzę. przez drzwi łazienkowe czasami przenosi się bardzo różne rzeczy.
może okazać się, że przesadziłeś. IMHO 80 to min.

Rafał

Liebherr czy Amica
wiertarka Bosch
Kolor BUK.