powierzchnia ścian w łazience

1. Data: 2002-06-03 09:14:29

Temat: powierzchnia ścian w łazience
Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

mam do wyremontowania (gruntownego) łazienkę i problem:

na ulotce kabiny pryszn. Koła w tle zobaczyłem porowatą ścianę zamiast
kafelek, pokrytą jakąś przezroczystą substancją zabezpieczającą przed wodą -
wyglądało to na beton, bardzo fajnie zresztą.

Czy ktoś wie co to dokładnie było lub gdzie tego szukać?
będę wdzięczny
pozdr.
T.

1. Data: 2002-06-04 07:48:48

Temat: Re: powierzchnia ścian w łazience
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz <t...@h...com> napisał(a):

> [...]
> kafelek, pokrytą jakąś przezroczystą substancją zabezpieczającą przed wodą -
> wyglądało to na beton, bardzo fajnie zresztą.

Nie wiem, czy o to chodzi, ale kumpel ma w łazience coś, co się
nazywa "Ściany z dawnej epoki", jest to taki jakby tynk o nieregularnej
fakturze. Nakłada się to (może być gładzone, nieregularne, jak kto chce), a
potem maluje się specjalną farbą zawierającą wosk (do nabycia w zestawie),
która poza tym pięknie pachnie. Jest wodoodporne, wygląda odjazdowo, są różne
kolory. Kolega ma częściowo kafelki, częściowo to, oraz ciekawe patenty typu
ściana właśnie z tego i na niej jeden kafelek-dekor. Dość drogie, ale moim
zdaniem warto, bo śliczne i oryginalne. Do nabycia w Castoramie.

JoP

1. Data: 2002-06-04 08:35:43

Od: "Tomasz" <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

dzięki!

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-06-04 08:45:20

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jun 2002, Jolanta Pers wrote:

> zdaniem warto, bo śliczne i oryginalne. Do nabycia w Castoramie.

"Oryginalne" i "do nabycia w Castoramie" kłóci się nieco ze sobą...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-06-04 08:53:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał(a):

> "Oryginalne" i "do nabycia w Castoramie" kłóci się nieco ze sobą...

A niby czemu? Widziałam to dotąd u jednej osoby, zaś designerskiego pająka do
wyciskania cytryn projektu bodajże Starcka, do nabycia wyłącznie w sklepach z
ekskluzywnym designem, już u trzech.

Poza tym tam kupujesz _materiały_. Ostateczny wygląd ściany może się bardzo
różnić w zależności od tego, jak obrobisz podłoże - że nie wspomnę o tym, że
jest masa kolorów do wyboru.

To tak, jakbyś twierdził, że z plasteliny nie można zrobić nic oryginalnego,
bo się ją kupuje w każdym banalnym sklepie papierniczym, a nie w
specjalistycznym sklepiku z materiałami plastycznymi dla studentów i
absolwentów Akademii Sztukniętych. Weźże się czasem zastanów, co piszesz...

JoP

1. Data: 2002-06-04 16:51:40

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo się ją kupuje w każdym banalnym sklepie papierniczym, a nie w
> specjalistycznym sklepiku z materiałami plastycznymi dla studentów i

No właśnie nie. To zupełnie inaczej. "Ściana z dawnej epoki" jest obecnie
szałem na dżojstik wszystkich dresiarskich pism i programów w TV o
urządzaniu wnętrz. Sądzę, że wkrótce będzie ją można porównać z
luksferami.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-06-04 20:15:45

Od: "Norman" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości
.jfedor.org...

> [...]
> szałem na dżojstik wszystkich dresiarskich pism i programów w TV o
> urządzaniu wnętrz. Sądzę, że wkrótce będzie ją można porównać z

No to jak chcesz coś innego to pomaluj ścianę sprayem, tego nie ma w
pismach....

Norman

1. Data: 2002-06-04 22:41:54

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jun 2002, Norman wrote:

> No to jak chcesz coś innego to pomaluj ścianę sprayem, tego nie ma w
> pismach....

Ależ dla mnie brak oryginalności nie jest żadną ujmą - zawsze cieszę się,
gdy moda jest zgodna z moim gustem, bo mam wtedy większy wybór. Stwierdzam
jedynie fakt.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-06-05 06:21:00

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, czy o to chodzi, ale kumpel ma w łazience coś, co się
> nazywa "Ściany z dawnej epoki", jest to taki jakby tynk o nieregularnej
> fakturze. (...)

Dzięki za 'natchnienie'
Mamy sporą powierzchnię ścian w łazience i pakowanie wszystkiego w kafelki
to średni pomysł, nie mówiąc już o kosztach.
"Ściany z dawnej epoki" chyba wychodzą nieco taniej, taką przynajmniej mam
nadzieję. A i łatwiej będzie coś na tym montować.

Z poligonu remontowego
pozdrawiam
Asmira

1. Data: 2002-06-05 07:31:14

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> szałem na dżojstik wszystkich dresiarskich pism i programów w TV o
> urządzaniu wnętrz. Sądzę, że wkrótce będzie ją można porównać z

Nie czytam dresiarskich czasopism o urządzaniu wnętrz, a te, które czytam, o
tym nie wspominały. Jak dotąd widziałam to w jednej łazience i jest to jedna
z bardziej oryginalnych łazienek, jakie spotkałam wśród znajomych, którzy
ostatnio kupili/ wynajęli mieszkanie (czyli jakieś 3/4 znajomych w ogóle).
Bez porównania oryginalniejsza niż kafelki w pastelowe chmurki, spotykane w
90% ostatnio zamieszkałych mieszkań. Nie twierdzę, że brzydkie, ale... mało
oryginalne.

JoP

Liebherr czy Amica
wiertarka Bosch