powietrze w żołądku

1. Data: 2004-04-15 22:23:39

Temat: powietrze w żołądku
Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od jakiegoś czasu mam uczucie ciężkości w żołądku, bardzo mi to
przeszkadza poszłam więc zrobić RTG żołądka, przewodu pokarmowego i
dwunastnicy. Podczas badania okazało się, że w żołądku jest powietrze i
narasta podczas badania. Chciałabym się dowiedzieć dlaczego. Dodam jeszcze,
że nie jem szybko (sugerowała to Pani, która robiła rtg), właściwie to ja
już mało jem, bo cokolwiek połknę lub wypiję to mam to uczucie
ciężkości.Ponadto miałam wrzód na dwunastnicy, po którym pozostała blizna.
Lekarz obejrzał zdjęcia, przepisał tabletki, ale niewiele mi pomogły.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Asia.