powitanie

1. Data: 2004-02-17 15:44:32

Temat: powitanie
Od: "Agania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć dziewczyny:)
znalazłam tę grupę przez zupełny przypadek:) i tak sobie czytam i czytam i
bardzo mi sie podoba:) Nie wiedziałam, ze w sieci jest tyle miejsc żeby
znaleźć darmowe wzorki. Do tej pory korzystałam z wzorków drukowanych w
gazetach, ale cos czuje ze to sie zmieni:)
Jestem (odkąd pamiętam - pierwsze dzieło w wieku chyba 5 lat) wielką
miłośniczką haftu xxx czasem zrobie tez cos płaskim, ale to rzadziej. Poza
tym okropnie kuszą mnie frywolitki, ale na razie kursy w gazetach nie
przyniosły efektu... Jak skończe obrus xxx to mam zamiar sie ostro zabrac za
nauke na podstawie filmików które znalazłam w sieci.
A i jescze jedno - moze jest w Krakowie ktos kto to umie i nauczy?? a moze
tez organicujecie jakies spotkania w Krakowie??

Pozdrawiam
Ania (kolejna juz jak widze na forum:)
Kraków
GG 872824

1. Data: 2004-02-17 16:20:59

Temat: Re: powitanie
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy Aniu:)
Oj!! jaka szkoda ze dopiero teraz do Nas trafilas ;) ale lepiej pozno
niz
wcale:):):)

Pozdrawiam goraco :)
Ewelina
--
Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl

1. Data: 2004-02-18 09:12:42

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agania" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> A i jescze jedno - moze jest w Krakowie ktos kto to umie i nauczy?? a moze
> tez organicujecie jakies spotkania w Krakowie??

Nie wiem któraś z Krakusek robi frywolitki, ale z drugiej strony jesteśmy
tak wszechstronne, że pewnie znajdzie sie jakaś :):):)
A spotkania są co jakiś czas - ostatnie było w styczniu chyba :)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-19 20:16:22

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie "dziergających inaczej" w pozytywnym tego słowa znaczeniu ma
sięrozumieć. Napisałaś, że haftujesz płaskim też a mogę spytać co? a może
coś masz zaprezentowane na jakiejś stronie? chętnie obejrzę!!!! Buziaki
specjalnie dla Ciebie.
Aramis- od haftu płaskiego
http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidey.h

1. Data: 2004-03-22 11:09:36

Od: "Agania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję za miłe przywitanie:)
> Napisałaś, że haftujesz płaskim też a mogę spytać co?

płaskim ozdabiam serwetki, zwykle są to motywy kwiatów, ale był też zimowy
widoczek..

> coś masz zaprezentowane na jakiejś stronie? chętnie obejrzę!!!!
niestety strony jescze nie posiadam, ale moze to się kiedyś zmieni. Problem
byłby jednak z prezentacją prac, bo większość rozdaję jako prezenty i u mnie
w domu jest ich niewiele.

>Buziaki
>specjalnie dla Ciebie.

Dziękuję:) i pozdrawiam