[powitanie] Poznajmy się - Halutka

1. Data: 2003-04-11 16:32:50

Temat: [powitanie] Poznajmy się - Halutka
Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie Was wszystkich witam!
Nazywam się Halina Leśniewska. Mieszkam w Łodzi. Muszę się przyznać, że ok. 2
tyg. temu trafiłam na tę listę i od tego czsu jestem tutaj codziennym gościem.
Mój zachwyt nie ma po prostu granic!!! Działacie na mnie jak narkotyk. Nie
potrafię już się bez Was obyć. Postanowiłam więc dłużej nie nadużywać Waszej
gościnności i ujawniam się. Robótki ręczne , to jedna z moich licznych pasji -
komputer, rower, konie, czytanie książek z nueru "babskiego" - dlatego czasami
przegrywają z pozostałymi. Od 7 miesięcy bezapelacyjnie wygrały - robótkuję aż
miło (wypadek-konie-gips-rehabilitacja do tej pory). Aha, nie napisałam, że
robótkuję od wczesnego dzieciństwa (oj, już b. długo)- robótkująca mama. Co
robię? : szyję (ostatnio tylko patchworki, raczej małe formy), robię na
drutach, na szydełku, na szydło-drucie (wzory tunezyjskie), tkam i xxx.
Mam nadzieję, że znajdzie się odrobinę wolnego miejsca wśród Waszego ciepełka i
wielkiej radości.

Serdecznie pozdrawiam - zdumiona Halutka

PS: Zdumiona, że wreszcie wziełąm na odwagę i do Was napisałam. H

1. Data: 2003-04-11 16:57:37

Temat: Re: [powitanie] Poznajmy się - Halutka
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy serdecznie :))) Uprzedzam lojalnie tu czas ucieka ze zdwojoną
prędkościa hihihi

Magda

1. Data: 2003-04-11 17:19:51

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witamy serdecznie :))) Uprzedzam lojalnie tu czas ucieka ze zdwojoną
> prędkościa hihihi
>
> Magda

To już zdążyłam zauważyć. Ale wcale nie uważam tego czasu za stracony. Ta grupa
jest WYJĄTKOWA!

Halina- Halutka

1. Data: 2003-04-11 17:32:43

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

PS: Zdumiona, że wreszcie wziełąm na odwagę i do Was napisałam. H

Bardzo serdecznie Cię witam. Masz mnóstwo zainteresowań, więc na dzieńdobry
życzę Ci dużo czasu na nie
Jandulka

1. Data: 2003-04-11 17:56:00

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko wsrod ciepełka naszego i naszych
igiełek,mulinek,szydełek,drucikow itp itd :))))

Pusia(Białystok)

1. Data: 2003-04-11 17:56:18

Od: " Agnieszka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Halinko,
strasznie sie ciesze, ze sie odezwalas. W koncu od Ciebie dowiedzialam sie o
istnieniu tej listy. Wielkie dzieki.
Pozdrawiam Cie serdecznie i do zobaczenia w Muzeum.
Agnieszka
p.s. teoretycznie jutro powinien juz wisiec nasz patchwork, moze wpadniesz
zobaczyc?

1. Data: 2003-04-11 19:21:14

Od: "Derella" <d...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie obie Lodzianki, ja tez jestem z Lodzi :) Ciesze sie, ze
nasze grono sie powiekszylo, bo jest nas tu zadziwiajaco malo.
Czy mozecie napisac cos wiecej o Stowarzyszeniu Milosnikow Haftu? Jak
wygladaja te sobotnie spotkania? Zastanwialam sie, czy kiedys sie nie
wybrac, ale na razie jakos odwagi mi zabraklo.

Pozdrawiam serdecznie
Anna z Lodzi

1. Data: 2003-04-11 20:05:30

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Agnieszka
> p.s. teoretycznie jutro powinien juz wisiec  nasz patchwork, moze wpadniesz
> zobaczyc?

Witam Agnieszko!
Strasznie mi przykro, ale to niestety nie jest możliwe. Jutro i pojutrze będę
zarabiać na te wszystkie niteczki, szmatki i łatki. Ale bardzo ucieszyła mnie
informacja o ukończeniu naszego wspólnego dziełą.
Dziś niestety ze smętkiem patrze na rozłożoną wczoraj maszynę do szycia. I cały
czas sobie powtarzam "nie dziś, nie dziś". Trudno.

Serdecznie pozdrawiam - Halutka

1. Data: 2003-04-14 16:43:11

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo serdecznie Cię witam. Masz mnóstwo zainteresowań, więc na dzieńdobry
> życzę Ci dużo czasu na nie
> Jandulka

Dzięki, myślę,że tak jak większość grupowiczów, wiele rzeczy robię w tak
zwanym międzyczasie. Na razie jeszcze mi się to udaje. Ale przydała by się
doba mająca 48 godzin. Wtedy byłoby fajnie!??? (no nie wiem - może nie?)
Serdecznie pozdrawiam - Halutka (Halina)

1. Data: 2003-04-14 16:46:38

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witaj cieplutko wsrod ciepełka naszego i naszych
> igiełek,mulinek,szydełek,drucikow itp itd :))))
>
> Pusia(Białystok)

Dzień dobry Pusiu!
Ciekawa byłam, czy zauważysz nową grupowiczkę. Ale widzę, że na Twoją ogromną
życzliwość wszyscy mogą zawsze liczyć. Bardzo się cieszę.
Serdecznie pozdrawiam - Halutka

re.przeliczniki decora
chrzest - ktos pytal
Wesolych Świat
ratunku - animal baby
Nadal szukam polskiego opisu do PC Stitch 6.4