powitanie (moze troche OT)

1. Data: 2002-11-12 15:44:35

Temat: powitanie (moze troche OT)
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim!
chcialam sie przedstawic - mam na imie Marta i jestem krakowianka. od
pewnego czasu wczytuje sie namietnie w liste, az w koncu zapragnelam sie
"ujawnic", co by za nieokrzesana wyjsc w towarzystwie :))) a ze w kuchni
spedzam wiekszosc mojego zycia, to z checia sie tu poudzielam....

pzdr Marta

1. Data: 2002-11-12 15:51:26

Temat: RE: powitanie (moze troche OT)
Od: j...@s...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze w kuchni
> spedzam wiekszosc mojego zycia, to z checia sie tu poudzielam....

Witamy a jakże i na przepisy czekamy!
Ale mi się do rymu napisało.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2002-11-12 23:42:05

Od: "Dysia_Te" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Marto witaj

Edyta (też Krakowianka:)))

1. Data: 2002-11-13 07:44:04

Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za Asia M. ... czekamy na jakies przysmaki :))

beny76 - b...@w...pl

> [...]
> "ujawnic", co by za nieokrzesana wyjsc w towarzystwie :))) a ze w kuchni
> spedzam wiekszosc mojego zycia, to z checia sie tu poudzielam....

ryba po grecku
Trochę pochwalę
sos czosnkowy (zmodyfikowany lekko ) do nalesnikow
Re: nadzienie do makaronu
ciasto korzenne (P) - troche za suche