powrót tematu pracy i szukania pracy

1. Data: 2006-08-23 07:24:10

Temat: powrót tematu pracy i szukania pracy
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Tak się zastanawiam, gdzie i jak szukacie pracy. Są cały czas narzekania, że
nie ma ofert pracy dla ON, a jak pojawiają się ogłoszenia z informacją, że
oferta jest kierowana do niepełnosprawnych i sprawnych to też są narzekania.

Czy wysyłacie swoje oferty tylko tam gdzie szukają niepełnosprawnych
pracowników? Czy może wysyłacie tam gdzie spełniacie wymagania nie patrząc
czy pracodawca zakłada z góry niepełnosprawnego na stanowisku?

No i gdzie szukacie pracy? Gazety, serwisy internetowe z ofertami pracy? Ja
ze swojej strony poza tymi właśnie standartowymi źródłami przeglądam BIPy i
strony niektórych firm.

Co prawda nie jestem bezrobotny ale chce zmienić pracę lub znaleźć
dodatkową.

Myślę, że rozmowa na temat metod szukania pracy może być owocna dla wielu
osób czytających grupę.

Tak więc. Jak to wygląda w Waszej praktyce?

I przykład. Czy odpowiedzielibyście na te ogłoszenia?

http://miniurl.pl/15697

http://miniurl.pl/15698

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

2. Data: 2006-08-23 12:35:45

Temat: Re: powrót tematu pracy i szukania pracy
Od: "PZ" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przykład. Czy odpowiedzielibyście na te ogłoszenia?
> http://miniurl.pl/15697
>
> http://miniurl.pl/15698

Odpowiedziec mozna na te ogloszenia, ale to pic na wode - sa jako ogloszenia
bo przepisy\ustawa tak nakazuja, a tak naprawde te miejsca juz dawno zajete
przez krewnych\przyjaciol.
--
PrzemoZ

3. Data: 2006-08-24 13:40:30

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PZ" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Odpowiedziec mozna na te ogloszenia, ale to pic na wode - sa jako
> ogloszenia bo przepisy\ustawa tak nakazuja, a tak naprawde te miejsca juz
> dawno zajete przez krewnych\przyjaciol.

Czyżbyś był w taki sposób jak piszesz zatrudniony? Czy Twoja opinia jest
czymś wiecej poparta niż obiegową opinią?
Jakieś włąsne doświadczenia?

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

Wozki elektryczne - pytanie
Z Oleśnicy do Leśna k. Chojnic KASZUBY (PKP)
Wątpliwości odnośnie orzeczenia i renty
Pracodawca a ON
zasiłek pielęgnacyjny