powtórka dwustopniowego peelingu Avonu

1. Data: 2005-05-08 13:28:37

Temat: powtórka dwustopniowego peelingu Avonu
Od: JBD <n...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jakiś miesiąc temu skończyłam używać ten peeling (z serii Anew - 10%
kwas glikolowy), a rezultaty były świetne.
Teraz zastanawiam sie nad powtórką. Czy ktoś się orientuje po jakim czasie
mozna znów zastosować ten peeling? Bo jakoś intuicyjnie mi się wydaje, że
stale tego typu zabiegów stosować nie należy?

pozdrawiam

Joanna

PS. Pytałam na forum Avonu, ale nikt mi nie odpowiedział :(
Liczę, że tutaj są lepsze znawczynie kosmetyków ;)

1. Data: 2005-05-08 15:05:49

Temat: Re: powtórka dwustopniowego peelingu Avonu
Od: "Anstak" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takze bylam bardzo zadowolona z tego peelingu i takze jakis miesiac temu
skonczylam opakowanie. Zamierzam powtorzyc kuracje jesienia,bo teraz wiosna
i latem jest za duzo slonca i obawiam sie przebarwien, to sa w koncu kwasy.
Poza tym skora musi sie zregenerowac.
Pozdr
Ania

1. Data: 2005-05-09 04:27:03

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBD" <n...@l...pl> napisał w wiadomości
> mozna znów zastosować ten peeling?

Mysle, ze nie ma co szalec. Dla mnie to kosmetyk do uzywania dwaq razy w
roku.
=====
annaM

1. Data: 2005-05-09 11:15:03

Od: "piotrek piotrek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaM <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> =====
> annaM
> peeling można stosowac dwa, trzy razy w tygodniu, gdy sie skonczy jedno
opakowanie pwinnaś odczekac dwa tygodnie aby zastosowac nastepny

[spam] Poszukiwana wizażystka/stylistka [Kraków]
Szukam makijazystki - Kozienice (okolice Warszawy)
kosmetyki Garniera maja subs toksyczne
szminka INFINITE COLOUR Rimmel
porada jaki makijaż