pozadanie w rodzinie

1. Data: 2006-06-02 19:38:05

Temat: pozadanie w rodzinie
Od: 123456 <k...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Czy seks ktory ma miejsce z 10 i 12 letnia corkami mozna wytlumaczyc
jako przejaw milosci ojcowskiej? Czy podpada to pod seks z dziecmi? Jak
powinien zachowac sie ojciec corek jak corki sie wygadaja i wladze
zaczna sie czpiac? Jak jest to legalne w Holandii czy znaczy ze moze byc
albo bendzie legalne w innych krajach tez? Jakie sa konsekwencje takiego
seksu? Czy taki seks bedzie mial wplyw na rozwoj umyslowy i sposob bycia
dziewczynek.

2. Data: 2006-06-02 19:51:48

Temat: Re: pozadanie w rodzinie
Od: Radek Zwolski <r...@g...plWYKASUJTO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo bendzie legalne w innych krajach tez? Jakie sa konsekwencje takiego
> seksu? Czy taki seks bedzie mial wplyw na rozwoj umyslowy i sposob bycia

Chciałem ironicznie napisać o tym jak seks z 10 i 12 letnimi córkami
poprawia więzi rodzinne ale łyse z redwatch mogli by to wziąć na poważnie ;/

3. Data: 2006-06-04 16:17:34

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "123456" <k...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
> albo bendzie legalne w innych krajach tez? Jakie sa konsekwencje takiego
> seksu? Czy taki seks bedzie mial wplyw na rozwoj umyslowy i sposob bycia

Co ty kurna pieprzysz ? Że co jest niby w Holandii legalne ?

4. Data: 2006-06-05 16:56:14

Od: "jojajo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "123456" <k...@w...org> napisał w wiadomości
>
> Co ty kurna pieprzysz ? Że co jest niby w Holandii legalne ?

Nie wiem jak z córkami, ale z 12-latkami seks jest calkowicie legalny

5. Data: 2006-06-05 17:02:29

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jojajo wrote:

> Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak z córkami, ale z 12-latkami seks jest calkowicie legalny

co jest w Holandii legalne? kazirodztwo? pozakazirodczy seks z
dwunastolatkami? to o co wiec ten caly szum z zakladaniem partii
pedofilnej walczacej o obnizenie wieku dozwolonego wspolzycia z 14 na
12? ze niby rownolatkowie moga? moze w Hlalndii ale niekoniecznie w
innych krajach, dawaj odnosne przepisy

--
careful with that axe Eugene!

6. Data: 2006-06-08 13:29:42

Od: "Jo" <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pedofilnej walczacej o obnizenie wieku dozwolonego wspolzycia z 14 na
> 12? ze niby rownolatkowie moga? moze w Hlalndii ale niekoniecznie w

Pojęcie kazirodztwo ma charakter kulturowy. W starożytnym Egipcie było to na
porządku dziennym i nocnym. Stosunki ojców z synami też były normalne w
wielu starożytnych państewkach. Podobnie jak stosunki pomiędzy mistrzami i
uczniami w Rzymie. Wszelka dowolność w tej sprawie istniała wg Biblii też w
Sodomie i Gomorze.

Co do Holandii, to jak jest w przypadku córek i ojca nie wiem, bo nie wiem i
uważam takie zachowanie jako ze wszech miar plugawe. Możliwe są natomiast
kontakty seksualne osób dorosłych z 12-latkami (bez względu na płeć).
Ostatnio w Belgii albo Danii (wypacz mi moją niepamięć, ale mnie to
przeraża) o podobne wolności występują jakieś ugrupowania homoseksualne.

Dodam, że właściwie w Polsce w podanych przypadkach występuje czasami wiek
lat 16. To jest moment gdy młody człowiek nabywa pewne formy praw
obywatelskich. Wskazuje jako źródło Kodeks Cywilny. Nie specjalnie mam czas,
by teraz akurat wskazywać konkretne źródła. Z łatwością może to znaleźć
każdy.

7. Data: 2006-06-08 14:45:41

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo w news:e698on$2ljg$1@node1.news.atman.pl napisał(a):

> Co do Holandii, (...) Możliwe są natomiast kontakty seksualne
> osób dorosłych z 12-latkami (bez względu na płeć).

Powstała partia, która chce coś takiego zalegalizować. Na dzień dzisiejszy
jest to 16 lat o ile dobrze pamiętam.

pozdrawiam
Greg

8. Data: 2006-06-09 06:18:58

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo wrote:

> [...]
> uczniami w Rzymie. Wszelka dowolność w tej sprawie istniała wg Biblii też w

trala lala, mowimy o prawie, u nas kulturowo mamy Romow

> [...]
> Ostatnio w Belgii albo Danii (wypacz mi moją niepamięć, ale mnie to
> przeraża) o podobne wolności występują jakieś ugrupowania homoseksualne.

no to dlaczego piszesz, ze cos jest legalne? jakby bylo toby o to nie
wystepowali

> [...]
> by teraz akurat wskazywać konkretne źródła. Z łatwością może to znaleźć

zanim zaczniesz szukac przeczytaj dokladnie post

--
careful with that axe Eugene!

9. Data: 2006-06-09 06:22:38

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Greg wrote:

> Powstała partia, która chce coś takiego zalegalizować. Na dzień dzisiejszy
> jest to 16 lat o ile dobrze pamiętam.

partia owa podpadla osiemdziesieciu porcentowm spoleczenstwa
holenderskiego, nie maja poparcia, jak na razie okazuje sie, ze kraj
trawki i adopcji w zwiazkach homoselsulanych odroznia choroby od
orientacji w miksie z prawami obywatelskimi bo starcow jakos nie
usmiercaja z uwagi na wypadajace zeby BTW Irlandia chce zmiejszyc do 12,
ichnia rada ds. kodyfikacji prawa nie wyglada mi na pedofilna

--
careful with that axe Eugene!

10. Data: 2006-06-09 12:45:03

Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo <J...@o...pl> napisali:

> Pojęcie kazirodztwo ma charakter kulturowy. W starożytnym Egipcie było to na
> porządku dziennym i nocnym. Stosunki ojców z synami też były normalne w
> wielu starożytnych państewkach.

Wielu? Na ponad setke przebadanych kultur, tylko w kilku nie bylo zakazu
kazirodztwa.
To jeden ze starszych i najbardziej powszechnych zakazow w ludzkiej
cywilizacji.

......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

Pat - zabawa w logikę - bez regół :-))
Przypomina mi sie