pozdrowienia

1. Data: 2000-02-12 20:00:41

Temat: pozdrowienia
Od: "Tom" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich, jako że jestem w tym gronie stosunkowo nowy. Tak
apropo ma hopla na punkcie kaktusów.

1. Data: 2000-02-14 10:17:14

Temat: Re: pozdrowienia
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

To swietnie, ja tez kolekcjonuje. mam okolo 100 sztuk.
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-14 12:58:18

Temat: Odp: pozdrowienia i kaktusy
Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
> To swietnie, ja tez kolekcjonuje. mam okolo 100 sztuk.

Szukam Cereus peruvianus 'Monstrosus' - chetnie wymienie na jakies inne
badyle!

Pozdrawiam, Basia.

1. Data: 2000-02-14 14:27:58

Temat: Re: Odp: pozdrowienia i kaktusy
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam. za kazdym razem kiedy probowalam zaprowadzic w domu,
bral i zdychal w trzy dni po zaprowadzeniu.
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-21 09:46:08

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Jestem w bardzo złym nastyroju. Wyniku awarii komputera straciłem Twoj list
z adresami se sprzedaża wysyłkową roślin.
Nie mogę Cie prosić abyś napisała go jeszcze raz. To zbyt dużo pracy.
Mam jedynie nadzieję, że pozostała u Ciebie jego kopia w
"elementach wyslanych".
Jeżeli tak jest w istocie, to przyślij. Przepraszam za kłopot.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-22 11:14:51

Temat: adresy wysylkowe
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Drogi Krzysku!
nie pamietam o jakich adresach byla mowa, nie mam nawet pewnosci, ze
prosba jest do mnie, ale odpisze na wszelki wypadek.jesli chodzi o
adresy z rozami, wysylam kilka, z pierwszych trzech dostalam katalogi,
zamierzam sprobowac od Meillanda, co radze i innym. jesli chodzilo ci o
inne adresy, daj znac.
Pozdrawiam
Dorota
www.classicroses.co.uk/
www.fryers-roses.co.uk/homepage.htm
www.kordes-rosen.com/
www.meilland.com/index2.htm
www.hortico.com/

Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-23 10:37:10

Temat: Odp: adresy wysylkowe
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.........................jesli chodzi o
> adresy z rozami, wysylam kilka, z pierwszych trzech dostalam katalogi,

Dzieki. Jezeli móglbym sie zrewanzowac ...
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-25 13:39:43

Temat: Re: adresy wysylkowe (katalogi i ksiazki o rozach)
Od: s...@k...net.pl (Sunnie) szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:
> adresy z rozami, wysylam kilka, z pierwszych trzech dostalam katalogi,
> zamierzam sprobowac od Meillanda, co radze i innym. jesli chodzilo ci

Doroto!

Serdecznie dziekuje i nie tylko ja, mam nadzieje, za Twoje nieocenione
linki. W tym tygodniu dostalam katalog z Fryers Roses. Roze wspaniale,
tylko... troche wiecej pieniazkow by sie przydalo :-(. Czy to prawda, ze
nie przysylaja do Polski? Z ich katalogu nic takiego nie wynika.

Mam jeszcze pytanie, jako doswiadczona w uprawie roz osoba jaka ksiazke
o rozach polecilabys mi (osobie, ktora wie jak wyglada roza, apoza tym
nie wiele wiecej :-()

Serdecznie pozdrawiam,
Anka

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-02-28 14:20:13

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Drogi Krzysku,
zaden rewanz nie jest konieczny. z twoich maili wyciagam tyle korzysci
dla siebie, ze jestesmy kwita.
Dorota

1. Data: 2000-02-28 14:20:47

Temat: adresy wysylkowe (katalogi i ksiazki o rozach)
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Czesc. odpowiadam dopiero teraz, bo bylam delegowana sluzbowo.
do fryers roses chyba pisalam, i dostalam odpowiedz, ze nie przysylaja.
ale nie jestem w tej chwili pewna, czasem cos mi sie wydaje, co nie jest
prawda. peter beales na pewno wysle roze, zaakceptuja euroczek. tylko
polskie przepisy fitosanitarne sa koszmarne, chyba trzeba zaczekac na
wejscie do unii europejskiej, wtedy bedzie mozna kupic bez kontroli.
mozna oczywiscie zazadac od producenta certyfikatu zdrowia, ale to
kosztuje niemalo...
o rozach ksiazka...jakis czas temu byla ksiazka Orietty Sala, "Ksiega
1000 roz". jest fajna, bo mowi co nieco o historii rozy. Jest rowniez na
rynku Przewodnik ilustrowany "Roze", calkiem dobry, mniej informacji,
duzo zdjec. Jesli chodzi o roze w warunkach polskich, to jest chyba
jeszcze do kupienia ksiazka Zyly "Roze, 100 odmian", czy cos w tym
rodzaju. no i Buczacki: "Roze", mimo, ze pisze o rozach glownie do
warunkow angielskich (oczywiscie nie tylko), ale przedstawia ciekawe
odmiany i ma ladne zdjecia. tez pisze troche o historii. jest jeszcze
encyklopedia Roze, ale nie mam jej, i nie wiem, czy jest godna
polecenia. sa oczywiscie na rynku inne ksiazki, ladnie wydane, w
twardych okladkach, ale tresci zawieraja nad wyraz niewiele. glownie
tlumaczenia autorow niemieckich. chyba nie warto kupowac. jesli, to
tylko dlatego, ze roze niemieckie sprawdzaja sie w polskim klimacie i
mozna stamtad wybrac odporne odmiany.
w ogole ciesze sie, ze moje informacje komus sie przydaja!
POzdrawiam, Dorota
Sunnie wrote:

> [...]
>
> Mam jeszcze pytanie, jako doswiadczona w uprawie roz osoba jaka ksiazke
> o rozach polecilabys mi (osobie, ktora wie jak wyglada roza, apoza tym

ile za pielęgnacje
leszczyna
Odpowiedź na dendrozagatkę
Ile za pielegnacje