pozegnanie

1. Data: 2000-11-06 18:31:31

Temat: pozegnanie
Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no coz zegnam wszystkich... bawilem sie z wami swietnie... bardzo duzo
ciekawych spostrzezen wynioslam od was i dziekuje wam ;)
no coz... czas isc dalej ;) jeszcze nie wiem gdzie ale gdziesz sie poszwedam
;) moze wroce na Dalnet ;) albo na Ircnet ;) a moze pierdolne to wszystko i
pojde sie uwalic w trupa ?

ok podziekowania dla wszystkich...

dla Anheli.... za to ze potrafila dowodnic mi cos czeego sie nie
spodziewalem...
dla Streepika ;) ziomala z dolnegoslaska ;)
dla 3ki wybrancow ;)

> Joanna Ćwikła - AGH informatyka III
> Paweł Radecki UIN25481040
> Marcin Kielesiński IRC: MisterQ ICQ:67690939

dla Ani za jej szalone i niezrownowazone texty ;).....

no to papa
sos3n czyli sosen :)

1. Data: 2000-11-06 19:06:12

Temat: Re: pozegnanie
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ok podziekowania dla wszystkich...
[ciach wymiana jelopow]
> dla Ani za jej szalone i niezrownowazone texty ;).....

Nie rozumiem czemu wymieniles mnie na koncu :-(. Nie odchodz, blagam Cie!!!
Ja chce zebys zostal, nie chce sie z Toba zegnac :-(((.
---
Ania Lipek
a...@p...com
a...@g...pl

Sraj tak, aby kazde gowno wprawialo cie w zachwyt.

1. Data: 2000-11-06 19:08:07

Od: "sos3n" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania bardzo mnie prosila zebym zostal... wiec zostaje... skoro pani kaze to
sluga musi.
sos3n

1. Data: 2000-11-06 19:28:19

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> ania bardzo mnie prosila zebym zostal... wiec zostaje... skoro pani kaze
> sluga musi.

Gratuluje prawidlowej decyzji! :-))

--

-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@i...com
UIN: 4017758

1. Data: 2000-11-06 20:08:26

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sos3n" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> ania bardzo mnie prosila zebym zostal... wiec zostaje... skoro pani kaze
> sluga musi.

to dobrze - bez Ciebie to już nie bylo by to :)

1. Data: 2000-11-07 00:11:44

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to papa
> sos3n czyli sosen :)

szkoda, ze juzz mykasz. byles jedna z tych osob, ktora prawie zawsze
odpowiadala na moje posty. bye.bye. zycze szczescia w kolejnych podrozach...

papa

pozdrawia dla sosena
giggle

1. Data: 2000-11-07 00:53:38

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje prawidlowej decyzji! :-))

podpsuje sie pod tym :)

1. Data: 2000-11-07 19:04:11

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 Nov 2000 20:08:07 +0100, "sos3n" <s...@p...pl> wrote:

>ania bardzo mnie prosila zebym zostal... wiec zostaje... skoro pani kaze to
>sluga musi.

Hmmm... Musiales rzygac dalej niz widzisz, jezeli wytrzezwiales od
19:31 do 20:08 ;)))))))))
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

Powitanie
RE: Co zrobic - "milosc" po raz n-ty
Tak sobie
Re: dlaczego faceci nie goląnóg