pozew o rozwód

1. Data: 2002-10-07 13:57:44

Temat: pozew o rozwód
Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co się musi stać, żeby mozna było się rozejść lub chociaż dostać
"separację" czy nie wystarczy napisać, ze nie czujemy nic do siebie i
jesteśmy sobie obojetni? Po co mam zyć z człowiekiem dla ktorego jestem
współlokatorka a nie żoną...
Może ktoś miał podobne doswiadczenia, prosze o rade..
pozdrawiam era

2. Data: 2002-10-07 15:00:55

Temat: Re: pozew o rozwód
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule eRa wyklawiaturzył(a):

> [...]
> współlokatorka a nie żoną...
> Może ktoś miał podobne doswiadczenia, prosze o rade..

Proste jak drut, powod: niezgodnosc charakterow :-)

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:1562767 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-10-07 15:15:26

Temat: Odp: pozew o rozwód
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bischoop <B...@K...RUSSIA> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:s...@k...russia...
> Proste jak drut, powod: niezgodnosc charakterow :-)

:-) tak hehe tym drutem to sie możesz tylko pokaleczyć :-)

Sandra

4. Data: 2002-10-07 15:19:27

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eRa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ans3sp$ons$...@f...icpnet.pl...
> [...]
> współlokatorka a nie żoną...
> Może ktoś miał podobne doswiadczenia, prosze o rade..

jest to możliwe w razie wystapienia zupełnego i trwałego rozkładu pożycia.
Bez ustalenia zupełnego i trwałego rozkładu pożycia małżeńskiego nie moze
zostać on orzeczony art.56 k.r.o

Sandra

5. Data: 2002-10-07 16:47:30

Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bez ustalenia zupełnego i trwałego rozkładu pożycia małżeńskiego nie moze

era

6. Data: 2002-10-07 17:09:47

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eRa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ansdr4$3au$...@f...icpnet.pl...

rozkład pożycia jest wtedy zupełny, gdy uległy zerwaniu wszelkie więzy
łączące związek czyli .wiezy duchowe, fizyczne i gospodarcze. Tu należy
zwrócić jeszcze uwagę: odn. więzi gospodarczej mimo,że nie zerwano więzi
gospodarczej z uwagi na szczególne okoliczności rozkład można uznać za
zupełny.

A trwały tzn. ,gdy doświadczenie życiowe pozwola przyjąć, że nie nastąpi
powrót małżonka. Zupełność jak i trwałość muszą wystepować łącznie.Ponieważ
zupełność nie zawsze łączy się z jego trwałościa. Niekiedy okoliczności w
sprawie i dowody wskazują ,że u małżonków może sie pożycie odrodzić na nowo
.

Sandra

7. Data: 2002-10-07 18:34:32

Od: "eRa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełność nie zawsze łączy się z jego trwałościa. Niekiedy okoliczności w
> sprawie i dowody wskazują ,że u małżonków może sie pożycie odrodzić na

chyba jedynym wyjściem jest poszukanie w takiej sytuacji dobrego adwoakta,
nie sądzę bysmy spełniali te wymogi ... :(((((((((((((((((((((
era

8. Data: 2002-10-07 20:59:18

Od: "qrm" <xtal@[NOSPAMEK]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawie i dowody wskazują ,że u małżonków może sie pożycie odrodzić na nowo

A jak to jest w przypadku, gdy np. zona dazy do rozwodu lub seperacji, tlumaczac, ze
nic nie
czuje do partnera, natomiast partner, chcialaby dalej tego zwiazku z uwagi na silne
uczucie
milosci do zony. Ponadto, jak ma sie sprawa z dzieckiem, ktore w tym zwiazku jest
szczegolnie mocno emocjonalnie zwiazane z obojgiem rodzicow? Oczywiscie wykluczam,
wszelkie
inne powody (przemoc, klotnie, alkoholizm, zdrada)

qrm

9. Data: 2002-10-08 04:55:10

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Sandra wyklawiaturzył(a):

> :-) tak hehe tym drutem to sie możesz tylko pokaleczyć :-)

ale nie jak mam rekawiczki :-)) .

10. Data: 2002-10-08 06:22:00

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik qrm <xtal@[NOSPAMEK]gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anssi7$c7c$...@n...gazeta.pl...
> [...]
tlumaczac, ze nic nie
> czuje do partnera, natomiast partner, chcialaby dalej tego zwiazku z uwagi

:-) taki brak uczucia może być chwilowy i ponownie sie odrodzić...
jeżlei rozwodu żąda małżonek winny rozkładu pożycia natomiast drugi nie
wyraża na to zgody a jego odmowa nie jest sprzeczna z zasadami współżycia
społecznego art.56§ 3 ten przepis stosuje się wówczas, gdy rozkład pożycia
powstał z winy małżonka żądającego rozwodu a po stronie współmałżonka nie
występują żadne przyczyny rozkładu pożycia natomiast art.61§ 2 odn.
separacji powództwo zostanie oddalone

> [...]
wykluczam, wszelkie
> inne powody (przemoc, klotnie, alkoholizm, zdrada)

dobro małoletnich dzieci jest najważniejszym dobrem w orzeczeniu rozwodu
czy separacji , orzeczenie takie nie może wywierać ujemnych następstw w
psychice dziecka , w ujemnym nastawieniu do wspólżycia w społeczeństwie, w
pogorszeniu sie warunków bytowych , w przygotowaniu do zawodu itp.

poniżej dla zainteresowanej / dla eRa/ :-)
;-) z twojej opisanej sytuacji wynika, że masz jakiś problem z sobą i w tym
wypadku skupiłabym się nad jego analizą, przemyśleniem i dał/a sobie spokój
z rozwodem a próbował/a naprawić stosunek do partnera ... lecz ocena nie do
mnie należy .Jeśli wskutek twojej decyzji miałoby ucierpieć dziecko sąd
oddali powództwo.Na okres próby, pojednania stron sąd może zawiesic
postępowanie, które z urzędu umorzy po 3 latach wobec braku wniosku o
podjecie postępowania i nowych dowodów mówiących o zupełnym i trwałym
pożyciu lub oddalić powództwo wobec braku dowodów.

Sandra

dokumenty dot. rodziny
przesadzam??
naiwna?