praca czasowa

1. Data: 2002-02-25 13:45:11

Temat: praca czasowa
Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Firma z Warszawa poszukuje osoby zainteresowane pracą czasową przy
kopertowaniu. Praca w siedzibie firmy, choć trwają starania by można
ją było wykonać w domu.
To taka typowa propozycja nietypowej telepracy :-)) ale może kogoś
zainteresuje.
Osoby chętne proszę o emajla (najlepiej do jutra rana).

Pozdrowienia,
Robert

2. Data: 2002-03-06 11:41:09

Temat: Re: praca czasowa
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

piszę bo dopiero co przejzałem twoje ogłoszenie, pragnę się dowiedzieć czy ta
oferta jest jeszcze aktualna, ale interesowała by mnie tylko wtedy gdyby można
ją było wykonywać w domu. Proszę odpisz.

Zgóry serdeczne dzięki :)

3. Data: 2002-03-06 13:05:52

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl napisał(a):
> piszę bo dopiero co przejzałem twoje ogłoszenie, pragnę się dowiedzieć czy ta
> oferta jest jeszcze aktualna, ale interesowała by mnie tylko wtedy gdyby można
> ją było wykonywać w domu. Proszę odpisz.

Odpowiedź masz na priv.

Pozdrawiam
Robert

Prezes PFRON czy ktoś słucjał???