praca licencjacka-adopcja

1. Data: 2003-09-05 08:29:59

Temat: praca licencjacka-adopcja
Od: "marla" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jestem studentka PWSZ w Lesznie na kierunku Pedagogika spoleczna.Praca z
dziecmi fascynuje mnie, dlatego tez wybralam nastepujacy temat mojej pracy
licencjackiej:
"Rodzina adopcyjna w wyobrazeniach i oczekiwaniach dzieci z Domu Dziecka"
Niestety nigdzie nie moge znalezc potrzebnych mi materialow (zwlaszcza
ADOPCJA w ujeciu psychologicznym i socjologicznym) Oprocz tego - POTRZEBY I
SWIAT DZIECI Z DOMU DZIECKA.
Nie wiem czy ktos posiada takie materialy, jesli nie - to chociaz prosze o
wskazanie przydatnej mi literatury.

Z gory serdecznie dziekuje za pomoc.

Marla

2. Data: 2003-09-05 09:18:21

Temat: Re: praca licencjacka-adopcja
Od: "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako marla mieszkający pod adresem <m...@m...pl> w
poście news:bj9hi5$82j$1@ns.master.pl napisał w ten deseń:
> [...]
> Nie wiem czy ktos posiada takie materialy, jesli nie - to chociaz
> prosze o wskazanie przydatnej mi literatury.

A może z większym pozytkiem dla pracy udasz się na iles rozmów do domów
dziecka własnie i do ośrodków adopcyjnych?
pozdr
Xena

3. Data: 2003-09-05 11:24:02

Od: "marla" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badania, o ktorych mowisz sa konieczne, ale ja musze miec najpierw podklad
teoretyczny.

Użytkownik "Xena" <tatiana_precz ze spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bj9lb4$qjq$1@atlantis.news.tpi.pl...

4. Data: 2003-09-05 11:58:54

Od: "Czarownica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marla" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> Badania, o ktorych mowisz sa konieczne, ale ja musze miec najpierw podklad
> teoretyczny.

Łopatkowa, Izdebska to tylko niektórzy autorzy którzy zajmowali się tym
problemem
słownik psychologiczny , pedagogogiczny

internet też widzę masz

poza tym jest coś takiego jak Centrum Informacji Naukowej, dostępne w kazdej
bibliotece

a swoja drogą potrzebne informacje mozesz znależć w katalogach
bibliotecznych teraz skomputeryzowanych więc nie az tak duzego problemu
wpisujeszpotrzebne hasła

poza tym Xena udzieliła ci dobrej rady jak pójdziesz do Domu Dziecka czy
Osrodka Adopcyjnego to tam tez mozesz zdobycpotrzebną literaturę

czarownica

5. Data: 2003-09-05 12:22:22

Od: "Nina" <n...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety nigdzie nie moge znalezc potrzebnych mi materialow (zwlaszcza
> ADOPCJA w ujeciu psychologicznym i socjologicznym) Oprocz tego - POTRZEBY
> SWIAT DZIECI Z DOMU DZIECKA
>
> Marla

Tak na szybko
http://www.opoka.org.pl/zycie_kosciola/rodzina/adopc
jamenu.html
http://www.adoptuj.pl/main.xml
http://www.isr.org.pl/slownik/slownik_index.htm
http://www.jezuici.pl/~rreclaw/album/dzieci/dzieci.h
tml
http://www.republika.pl/psp_nr5/tsecret/domdz/domdz.
html

Nina
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=185791

6. Data: 2003-09-05 14:45:16

Od: "marla" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje wszystkim za pomoc.
Na pewno podane przez Was rady i wskazowki przydadza mi sie do pisania
pracy.

coś na marginesie dyskusji o "samotnych" matkach, zasiłkach z ZUS i uczciwości
Kim jesteście?? :-)
rozpoznanie-diagnoza
Rodzinna wyprawa na Białoruś
Przyrodnie rodzenstwo