[praca-rekrutacja] testy psychologiczne

1. Data: 2004-07-04 09:12:04

Temat: Re: [praca-rekrutacja] testy psychologiczne
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tytus:
> no nie wymagaj żebym kibicował firmie

Wlasnie. :)
Negujesz to wszystko dzieki czemu mozesz rozwalic sie w wannie.

> firma sobie poradzi bez mojego poparcia

Oczywiscie masz prawo stac sie outsiderem...

tylko to ze wychwalasz ten swoj rebeliancki punkt widzenia (nie
proponujac nic _sensownego_ w zamian) nie jest calkiem w porzadku.

Dysponentami pomyslow zmieniajacych oblicze swiata sa korporacje.

Spojrz na Walese - biedny zalosny popapraniec ktory nie rozumie
nawet co sie stalo. Kiedy mowi: "dosc tych swinstw, wszedzie tylko
swinie i swinskie zasady" - ludzie to podchwycili i zawtorowali mu...
ale wkrotce pozniej okazalo sie ze to prymitywny, binladeno-podobny
rebeliant, ktory swinstwa chcial zastapic kurestwami (chcial tu robic
druga Japonie... duren).

Wiec, dzisiaj ludziom nie jest potrzebny rebeliant np taki jak Ty.
Zreszta mamy juz Alkaide.

Wiesz, a moze pierdol te wanne, wyjedz i zapisz sie do Alkaidy
Tytus! - przynajmniej bedziesz autentyczny w swoich rojeniach. ;)

Bo wiesz, teraz to jestes jak pryszczyk na dupie cywilizacji, maly
zalosny pryszczyk, a to troche bez sensu - nie sadzisz?

--
Czarek

1. Data: 2004-07-04 11:25:16

Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. cbnet<- cc8hh2$g3c$...@n...onet.pl naszkrobal/a:

> Bo wiesz, teraz to jestes jak pryszczyk na dupie cywilizacji, maly
> zalosny pryszczyk, a to troche bez sensu - nie sadzisz?

Rzeczywiście wyjątkowo (nie)ciekawym zajęciem jest obserwacja
'wypluwajek', które w zderzeniu z pewnymi wartościami - za którymi
tęsknią całymi latami i których nigdy nie osiągną - flegmią otoczenie
lustrem własnych kompleksów.

oTTo

--
"Jajakobyły "Matek" jestem przeciw ;).." [EvaTM]

1. Data: 2004-07-04 12:36:41

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tytus" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> to jest bardzo ciekawy temat
> "specjaliści na usługach"
> właśnie przeczytałem wywiad z Noamem Chomsky'im w ostatniej polityce
> bardzo się ubawiłem ale i zadumałem

też właśnie czytałam
ale w sumie nie muszę czytać chomskyego bo
i tak od dawna chrzanię korporacje
nie chcę być trybikiem, bunt!
(a może to zazdrość, może bym chciała, ale wiem, że mnie tam nie zechcą, że
się nie nadaję??)
jak widzę te osoby rzekomo robiące kariery w firmach wielkich,
konsultingowych
to chrzanię coś takiego, za żadne skarby,
dla mnie to nie kariera
wielki mi development manager, czy managing assistant, whatever, phi! ślepy
kanał, każdy taki sam, nikt nie musi mieć specjalnych umiejętności,
pozbawienie człowieka osobowości
trochę zła jestem na korporacje bo mój luby
jest częscią takiej jednej, pracuje od 8.30 do 20
albo i dłużej, i mi się to nie podoba
a jego firma ma niezłe metody, by wzbudzić w pracownikach szacunek,
przywiązanie ;))
by nie zauważali że firma każe im wyzbyć się życia prywatnego, że wracają do
domu o 21
odpowiednie pogadanki, (wielki brat = nasza cudowna firma, pracownicy mieli
w zeszłym miesiącu o 12, 4 % mniej nadgodzin, zadowolenie z pracy wzrosło
ostatnio o 34, 8 %, nasi klienci zadowoleni w 87 %, rozwój firmy 76 % etc )
wyjazdy służbowe, darmowe pobyty w drogich hotelach, karnety na basen,
zniżki na akcje naszej cudownej firmy ...

> 3 totalitaryzmy zostawił nam wiek XX
> stalinizm, faszyzm i korporacje
> kiedyś testów nie było
> jak można było żyć bez testów, złapie się za głowę niejeden psycholog
> to musiał być koszmar...
> no...
> tak samo bez komórek
> i laptopów, bez pecetów, i bez zegarków elektronicznych

> no i oczywiście
> bez grup dyskusyjnych w sieci

a... tak, to istotnie tragedia...
bez grup dyskusyjnych żyć się nie da ;))

natalia

1. Data: 2004-07-04 12:51:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> ... chrzanię korporacje
> nie chcę być trybikiem, bunt!

Najwspanialsze efekty przynosi wysilek zbiorowosci.

Jesli to "chrzanisz", to sama siebie lokujesz w ten sposob
gdzies pewnie w okolicach sredniowiecza.

--
Czarek

1. Data: 2004-07-04 14:26:47

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natalia:
>
> Najwspanialsze efekty przynosi wysilek zbiorowosci.
>
> Jesli to "chrzanisz", to sama siebie lokujesz w ten sposob
> gdzies pewnie w okolicach sredniowiecza.

nie bardzo rozumiem ;))
w sumie wolę być w średniowieczu niż w kapitalistycznym wyzysku ;))

korporacje to dla mnie taki powrót, do, może nie średniowiecza, ale
powiedzmy wczesnoindustrialnego społeczeństwa, takiego sprzed ustaw
ograniczających dzień pracy po kolei do : 12, 10, wreszcie 8 godzin :))
przecież to, jak ludzie teraz pracują w korporacjach, czyli po 14, 16 godzin
dziennie niewiele odbiega od tego, jak harowali robotnicy np na początku XIX
wieku w uprzemysławiającej się Anglii ;))
do tego dochodzi jeszcze brak swobody i zależność od innych trybików w
korporacji ;)
zatem mamy wyzysk kapitalistyczny...
i nie, nie jestem socjalistką
tylko się wkurzam jak mój chłop pracuiący w korporacji przychodzi do domu o
21
oczywiście ma formalne prawo wyjść z pracy o 17.30, czyli nie zostać na
nadgodziny, ale
krzywo będą patrzeć, jak to prawo wykorzysta...
to dla mnie wyzysk, naprawdę :))

natalia

1. Data: 2004-07-04 14:50:51

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message

> Ma racje Chomsky, to totalitaryzm
> ponadnarodowe molochy, ktore najpierw dostaly osobowości prawną
> potem zostały zrównane w prawach z człowiekiem
> a jeszcze potem zostały wyniesione wysoko ponad człowieka
> (pojedynczy człowiek nie ma szansy w starciu z koncernem takim jak Philip
> Morris, Coca Cola czy Microsoft)

Czy Chomsky w tym wywiadzie wreszcie ujawnil, jak zrobic aby to
zmienic/naprawic ? Czy nadal po prostu "obraza sie na swiat" ( obrazajac w
ten sposob tylko wlasna inteligencje)?
Kaska

P.S. Pojedynczy czlowiek ( nb. a sa niepojedynczy?) spowodowal zalamanie
sie przemyslu tytoniowego, oraz powazne zmiany w businessie "njusowym" -
lubisz filmy, obejrzyj sobie "Insidera".

1. Data: 2004-07-04 14:53:42

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
> wystarczy że każdy powalczy o to żeby nie dać się udupić

Pojedynczy , kazdy czlowiek?

A jesli mu sie n i e c h c e - to co?

Kaska

1. Data: 2004-07-04 14:59:26

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tytus" <t...@a...pl> wrote in message
> nie wydaje mi się, żeby islamscy samobójcy namawiali kogokolwiek do
> zastanowienia się
> oni załatwiają sobie lokalne sprawy

Rili?
Wlasnie przewczoraj ogladalam w tv kilku niedoszlych samobojcow, jak rowniez
tych, ktorzy ich rekrutuja i majstruja im podpaski z materialami
wybuchowymi.

Bez zenady wyznaja, ze islam musi zapanowac n a c a l e j Z i e m i.
Po drugie to oni chca do nieba, bo tam plynei rzeka z jogurtem,
bezakoholowym winem (!) i jeszcze z czyms tam, juz nie pamietam, i 70
dziewic na nich czeka.
Well, z pewnego punktu widzenia ( kosmicznego) to, rzeczywiscie, sprawa
lokalna, ale chiba juz nie tylko i c h.

Kaska

1. Data: 2004-07-04 15:33:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> [...]
> to dla mnie wyzysk, naprawdę :))

Zaden wyzysk. :)
Niektorzy tak wlasnie napieprzaja w tym systemie...
oczywiscie najlatwiej zwalic wtedy na firme.

A tacy Japonczycy to jeszcze ciezej pracuja. ;)

--
Czarek

1. Data: 2004-07-04 15:35:01

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natalia:

> Niektorzy tak wlasnie napieprzaja w tym systemie...
> oczywiscie najlatwiej zwalic wtedy na firme.
>
> A tacy Japonczycy to jeszcze ciezej pracuja. ;)

nie przeczę ;)
i o to mi własnie chodzi

natalia

badania psychofizyczne
strach przed swietami
Samson
Pasja czy mglista przyszlosc?
czy ta miłość może mieć jeszcze jakiś sens?