pralka

1. Data: 2002-12-18 19:13:16

Temat: pralka
Od: "Krzysiek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pralkę Whirlpoola AWG 870 nie za każdym razem odwirowuje (zwłaszcza jak
jest mało włożone)

1. Data: 2002-12-19 11:29:28

Temat: Re: pralka
Od: "Venna" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysiek <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atqhar$10e$...@n...tpi.pl...
> mam pralkę Whirlpoola AWG 870 nie za każdym razem odwirowuje (zwłaszcza jak
> jest mało włożone)

Nie wiem jak whirlpool ale w AMICA jest cosik takiego, ze jak jest malo prania
i pralka nie moze dobrze wywazyc prania - to wogole nie odwirwuje...
trzeba wtedy otworzyc pralke recznie rozlozyc pranie, jak najbradziej
rownomiernie i wlaczyc odwirowanie...
Tak szczerze to nigdy mi sie nie przytrafilo....ale tak bylo w instrukcji (z
tego co pamietam) ;)
pozdrawiam
Venna

Naprawde nikt nie wie!?! Zatyczka (kratka) do wywietrznika - jak najszczelniejsza!?
malowanie fug emulsją
Palenie na korytarzu
pytanko
zlew do wbudowania