pralka AEG LAVAMAT 48540

1. Data: 2011-02-21 21:46:35

Temat: pralka AEG LAVAMAT 48540
Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Potrzebuję kupić nową pralkę - ładowaną od góry, o standardowych wymiarach
80x60x40.

Jako że od dobrych kilku lat użytkuję AEG LAVAMAT 48380 i jestem super z
niej zadowolony, mój wybór padł na kontynuatora (chyba) tej serii - LAVAMAT
48540.

Niestety, ta pralka jest obecnie praktycznie nie do dostania - w necie
aktualnych ofert nie znalazłem, jedynie w MM były dwa egzemplarze
wystawowe, ale niekomletne i mające uszkodzone obudowy.

Nie wiecie jaki jest powód braku tego modelu na rynku?
Czy jest to może model wycofywany już z produkcji i AEG wprowadzi za chwilę
coś nowego do oferty?

Kazio

2. Data: 2011-02-22 20:11:09

Temat: Re: pralka AEG LAVAMAT 48540
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21-02-2011 o 22:46:35 Kazik Zmijowski <k...@p...onetspam.pl>
napisał(a):

> Nie wiecie jaki jest powód braku tego modelu na rynku?
> Czy jest to może model wycofywany już z produkcji i AEG wprowadzi za
> chwilę
> coś nowego do oferty?

nie za dużo pewno pomogę, ale najlepiej zadzwonić na infolinię AEG - z
chęcią odpowiedzą

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

3. Data: 2011-02-23 12:33:49

Od: Kazik Zmijowski <k...@p...onetSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Feb 2011 21:11:09 +0100, lukas <l...@w...pl> wrote:

>nie za dużo pewno pomogę, ale najlepiej zadzwonić na infolinię AEG - z
>chęcią odpowiedzą

Dzięki za podpowiedź, właściwie to próbowałem już namierzyć jakąś linię
konsumencką AEG w Polsce, ale jedyne co znalazłem to numer do sekretariatu
prezesa ;)

Chyba na razie odpuszczę sobie zakup i poczekam do marca - wg info
otrzymanego z jednego z sklepów internetowych, w hurtowniach spodziewają
się nowych dostaw z AEG za kilkanaście dni.

Kazio

4. Data: 2011-02-23 12:53:22

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja korzystałem z tej strony http://www.aeg-electrolux.pl/node240.asp

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

Magnetyczny uchwyt na mydło
Podłączenie CO do budynku mieszkalnego należącego do PKP
Zmiana koloru zamka
montaż karniszy
Cheap Nike air max 2011 shoes air max 90 shoes www.shoestrade.biz