pralka Ardo

1. Data: 2002-04-16 04:11:34

Temat: pralka Ardo
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów ma pralkę Ardo S1000X (tę o głębokości tylko 39,5
cm)? Jak się sprawuje?
Warto inwestować w Ardo? Słyszałam ze serwis jest dość drogi (ale pewnie nie
będzie potrzebny ;-)
Pozdrawiam
Ania, co nie moze spać, bo ciągle myśli o nowej pralce, zmywarce itd...:-)))

1. Data: 2002-04-16 08:52:21

Temat: Odp: pralka Ardo
Od: "Małgorzata Jakubowska" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> będzie potrzebny ;-)
> Pozdrawiam
> Ania, co nie moze spać, bo ciągle myśli o nowej pralce, zmywarce

Mam ARDO pralkę, lodówkę i kuchenkę gazową - wszystkie sprzęty mają około
2,5 roku na razie działają bez zarzutu. Mysle, że jak na sprzęt relatywnie
tani na naszym rynku to można go kupić ze spokojnym sumieniem.
Gosia

1. Data: 2002-04-16 10:10:17

Temat: Re: pralka Ardo
Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Jakubowska <g...@h...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:a9gp0h$ag4$...@k...task.gda.pl...

> Użytkownik "domańczak" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie

Mam ARDO, co prawda inny model i pralko-suszarkę w dodatku, ale mam ją
od około 8 lat i działa bez najmniejszej awarii (odpukać :-)))

--
Pozdrówka
Tatiana

pralka Siemens Siwamat
sprzedawca okien Warszawa
przedstawiciele handlowi
automatyczny wentylator łazienkowy - czy to dobry pomysł?
Re: FOTEL SKÓRZANY Z WBUDOWANYM PODNóżKIEM ...