pralka Ariston AVTF 129

1. Data: 2006-09-09 20:09:31

Temat: pralka Ariston AVTF 129
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o pralce Ariston AVTF 129?

Z tego co się dowiadywałem, to Whirpool nie jest obecnie dobrym wyborem.
Zastanawiam się pomiędzy Elektroluksem a Aristonem.
Czy Ariston to dobra firma? Nie psują się te ich pralki?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

2. Data: 2006-09-09 20:40:19

Temat: Re: pralka Ariston AVTF 129
Od: "m@rkop" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski wrote:
> Co sądzicie o pralce Ariston AVTF 129?
> Czy Ariston to dobra firma? Nie psują się te ich pralki?

Rozejrzyj się trochę, a zobaczysz całkiem świeży wątek na temat
pralek.
Pzdr

3. Data: 2006-09-09 21:21:50

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

my newsreader told me that m@rkop wrote:
> Rozejrzyj się trochę, a zobaczysz całkiem świeży wątek na temat
> pralek.

Przeczytałem. Ale nadal nie wiem, czy wybrać Ariston czy Elektrolux.

4. Data: 2006-09-09 21:27:11

Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozejrzyj się trochę, a zobaczysz całkiem świeży wątek na temat
> pralek.

No dobra:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
ec.dom&aid=42584026

Stachu S.

5. Data: 2006-09-14 10:09:10

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem i jest bardzo fajna, polecam :)

Mała suszarka do prania
Jak dobrac grzalke do grzejnika - drabinki ?
Rdza na sztuccach
Jaki model kuchenki mam zakupić?
AGD inox - koniec kłopotów.