pralka Indesit WISE 107

1. Data: 2004-10-21 06:34:00

Temat: pralka Indesit WISE 107
Od: "Dross" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))

Pytanko ., mam zamiar kupic pralkę i jakos tak się złozyło że ta najbardziej
spodobała się mojej kobietce ,. nie bardzo znam się na rzeczy sprawdziłem pare
parmetrów ,. typu klasy AA ,. obroty 1000 ,. zużycia wody ,. co wazne ze jest
ładowana z boku i ma głębokość 40 cm ,. 4,5 kg pojemność ,. spełnia wszystkie
kryteria ,. ale jak to zawsze bywa nie mam pewności co do firmy INDESIT ,.
macie jakieś sugestie ?? z góry dziękuję i pozdrawiam :)) Pablo

P.S. moze jakieś inne propozycie do ok 1600 zł :))

1. Data: 2004-10-22 22:27:34

Temat: Re: pralka Indesit WISE 107
Od: "Ania Krawczyk" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

do niedawna byłam użytkowniczką pralko-suszarki Indesit z systemem
oszczędności wody i pradu. Super pralunia! Duże obroty/ 1200/. wada?- wolno
nagrzewała wodę- na krótkim praniu zdarzało się, że wypuszczała letnią lub
nawet zimną wodę.
Użytkownik "Dross" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> macie jakieś sugestie ?? z góry dziękuję i pozdrawiam :)) Pablo
>
> P.S. moze jakieś inne propozycie do ok 1600 zł :))

Do fachowców !!! (ogrzewanie) PILNE !
Skórzana tapicerka
półtorej komory + ociekaczyk vs komora + ociekacz
Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza
panele ścienne w kuchni