pralka candy aquamatic 800T

1. Data: 2004-11-23 14:07:30

Temat: pralka candy aquamatic 800T
Od: "dwaka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekam na opinie o ww. pralce.
Pozdrawiam dwaKa

1. Data: 2004-11-23 14:18:35

Temat: Re: pralka candy aquamatic 800T
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam stary model z tej serii Aquamatic 5. pralka ma juz z 7-8lat i dziala
swietnie - jedynie czasem nie doplucze

potrafi tez troche wedrowac przy praniu poscieli.

czy masz jakies konkretne pytania?

musta

1. Data: 2004-11-23 15:37:25

Od: "dwaka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swietnie - jedynie czasem nie doplucze
> potrafi tez troche wedrowac przy praniu poscieli.

Kupiłem ją wczoraj kierując się wyłącznie rozmiarami ( właściwie jedyna na
rynku ) a niewiem nic o jakości i niezawodności
dwaKa

1. Data: 2004-11-24 08:51:37

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

dwaka wrote:

> Czekam na opinie o ww. pralce.

3 lata używania praktyczne co drugi dzień - 98% zadowolenia. 2% zabieram za
łatwo zarastający i ciężki do oczyszczenia pojemnik na proszek i płyn.

Poza tym - same plusy. Nic nie wędruje BTW; miała tendencję ale po poprawnym
wypoziomowaniu stoi grzecznie i trzęsie się z przerażenia ;-)
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-11-24 09:22:19

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>2% zabieram za
> łatwo zarastający i ciężki do oczyszczenia pojemnik na proszek i płyn.

tak pojemnik sie syfi strasznie - czy moze masz jakis patent jak go wyjac do
mycia?

musta

1. Data: 2004-11-24 12:33:26

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Musta wrote:

> tak pojemnik sie syfi strasznie - czy moze masz jakis patent jak go wyjac
> do mycia?

Wysuń na max, lekko do góry i mocno do siebie - na dole jest ząbek - potem
możesz wyjąć rurkę od płynu. Niestety sodoma i gomora zaczyna się za
pojemnikiem :-(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski