pralka i zmywarka z wejściem na ciepłą i zimną wodę

1. Data: 2007-10-01 09:17:14

Temat: pralka i zmywarka z wejściem na ciepłą i zimną wodę
Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Czy sąj eszcze produkowane pralki i zmywarki z wejściem na
ciepłą i zimną wodę ? Pamiętam że kiedyś radzieckie sprzęty były takie. A
teraz przy modzie na oszczędność i klasę A czy to funkcjonuje ?
Bo szczerze to byłabym zainteresowana taką zmywarką na prtzykład.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-10-01 10:38:42

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:
> [...]
> teraz przy modzie na oszczędność i klasę A czy to funkcjonuje ?
> Bo szczerze to byłabym zainteresowana taką zmywarką na prtzykład.

Podłącz pralkę/zmywarkę do baterii z przełącznikiem ciepła/zimna (taka
bateria z dodatkowym wyprowadzeniem wody na pralkę/zmywarkę). Ja tak mam
i jest to bardzo wygodne, bo mogę przełączać jak chcę, w zależności od
potrzeby, a ponieważ mam ciepłą wodę wiosną, latem i wczesną jesienią z
kolektora słonecznego, więc to ma sens.

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-10-01 11:12:40

Od: "Ewa" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bateria z dodatkowym wyprowadzeniem wody na pralkę/zmywarkę). Ja tak mam i
> jest to bardzo wygodne, bo mogę przełączać jak chcę, w zależności od

to jest zwykła bateria np wannowa, czy prysznicowa czy jakaś specjalna ??

pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-10-01 22:12:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa pisze:

> to jest zwykła bateria np wannowa, czy prysznicowa czy jakaś specjalna ??
>

> pozdrawiam
> Ewa

Nie wiem, czy specjalna: ja mam taką, która między kurkami od ciepłej i
zimnej wody od frontu ma taką jakby klameczkę do przekładania
lewa/prawa, u góry zaś normalną wylewkę umywalkową, a na dole (pod
spodem) właśnie otwór z gwintem pasującym do podłączenia np. pralki.

--
XL wiosenna

CZy ktoś posiada taką lampę
Obniżenie taksy notarialnej przez Ziobro
Odbijaki do drzwi
Hałasy w mieszkaniu
Pralka do 2000 PLN ?