pralka- klopot

1. Data: 2002-11-21 13:17:46

Temat: pralka- klopot
Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
chodzi o to jak wyjac z pralki druty od stanika, bo mi sie wkrecily:-)))
hehe
gdzies sa pod bebnem pewnie, bo pralka chodzi( dziala).
chyba nic jej nie jest.......
help:-))
Beatka

1. Data: 2002-11-21 13:45:10

Temat: Re: pralka- klopot
Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi o to jak wyjac z pralki druty od stanika, bo mi sie wkrecily:-)))

Napisz jaki model pralki, albo chociaż czy od góry czy z boku ładowana. Poza
tym koniecznie jaki model stanika ;)

Pozdro
Draj

1. Data: 2002-11-21 14:34:49

Od: "Norb" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dry" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> Napisz jaki model pralki, albo chociaż czy od góry czy z boku ładowana.
Poza
> tym koniecznie jaki model stanika ;)
>
> Pozdro
> Draj

model jak model - mnie bardziej ciekawi jaki rozmiar ;-))

Norb

1. Data: 2002-11-21 14:35:36

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dry <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:arinpd$cg7$...@f...man.torun.pl...

> [...]
>
> Pozdro
> Draj
>
> hahaha ty sie nabijasz,a ja mam problem.......
z boku ladowana, ardo, jakis stary model
a stanik byl fioletowy...........buuuuuuuuuuu, no ale stanik jest, tylko
druty przepadly:-))
Beatka

1. Data: 2002-11-22 09:34:51

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> z boku ladowana, ardo, jakis stary model
> a stanik byl fioletowy...........buuuuuuuuuuu, no ale stanik jest, tylko
> druty przepadly:-))

Jesli chodzi o fioletowy (najgorzej jest z czerwonymi - tu już musi przyjść
serwis) to są dwa wyjścia - a raczej wejścia :)
W bębnie powinny być takie plastikowe "ograniczniki" - chyba trzy. Jesli są
dostatecznie duże i da się je odkręcić to pod nimi jest dziura przez którą
możesz próbować zajrzeć i wyciągnąć. Ale najlepiej po prostu odkręcić boczną
pokrywę - chyba łatwo odkręcalna jest ta z prawej strony pralki - powinna
mieć śrubki widoczne. Jak ja odkręcisz to nic na pewno nie zepsujesz a
będziesz miała widok na całą pralkę w środku.

Pozdro
Draj

1. Data: 2002-11-25 12:52:30

Od: "Mirek" <m...@w...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tej pralki nie znam, ale w Wirpool'u
wyjmowalem fiszbine (tak sie nazywa?)
po odkreceniu wejscia do filtra - dol
pralki.

Mirek

1. Data: 2002-11-25 13:01:27

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> wyjmowalem fiszbine (tak sie nazywa?)
Jako wątpliwy znawca tematu śmiem zaproponować odmianę fiszbin w rodzaju
męskim czyli: "wyjmowałem fiszbin"
:)
Pozdrawiam
Draj
PS: A autorka mogłaby się chociaż pochwalić efektem pracy :)

1. Data: 2002-11-25 13:42:22

Od: "J.K" <E...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

"
> :)
> Pozdrawiam
> Draj
> PS: A autorka mogłaby się chociaż pochwalić efektem pracy :)

Najgorsze jet to ze nie ma sie czym chwalic:-((
moja pralka nie ma z boku zadnego rozkrecania, tylko caly tyl
no ale moj facet powiedzialz e nie bedzie nic rozkrecal bo to trzeba
wszystko:-((
i tak sobie druciki leza w pralce, a stanik nieuzywany w szufladzie:-))
a pralka dziala, pierze wiruje i nic nie slychac aby jej druciki
przeszkadzaly, wiec dalam sobie spokoj
Beatka

1. Data: 2002-11-26 16:22:48

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

mnie sie udalo wyjac je po dlugim kreceniu bebnem... trwalo to moze ze 2
godziny. pomagalem sobie drewnianym patykiem do saszlykow.
Powodzenia

1. Data: 2002-11-26 17:29:27

Od: "Darek" <d...@S...bart.nl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli ich nie sluchac to nie najgorzej, jednak obawiam sie ze niedlugo
zaczna rdzewiec i kolorowac pranie, pozniej moga spowodowac zadrapania
wewnatrz pralki ktore tez bedo rdzewiec i w koncu wymienisz pralke...

Pozdrawiam Darek

"J.K" <E...@W...PL> wrote in message news:art9bo$kf5$1@news.tpi.pl...

> [...]
> i tak sobie druciki leza w pralce, a stanik nieuzywany w szufladzie:-))
> a pralka dziala, pierze wiruje i nic nie slychac aby jej druciki

pralko suszarka ???
Re: pralka ladowana od gory-ale jaka
SAJDING
Odkupie betoniarkę, za rozsądna cenę MYSŁOWICE SPAM
Panele