pralka pod blat

1. Data: 2009-01-26 20:23:17

Temat: pralka pod blat
Od: Ra <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

chciałbym kupić pralkę pod blat w łazience
- wnęka ma 60.5x85.5x59cm wyłożona glazurą
- musi być super stabilna żeby nie stłukła płytek
- raczej typu 40cm żeby węże się z tyłu dobrze ułożyły
- ma radzić sobie z małą ilością prania
- raczej z mających dobre opinie np bosch/siemens

40 mają mniej bajerów i najwyższe wersje można kupić za ok 1500zł
co do modeli to różnice między nimi to ok 200 zł i różnią się chyba
tylko w prędkości wirowania i wielkości wyświetlacza. Poza tym w bosch
jest program jeans, a w siemensie business/outdoor
pytanie który serwis po gwarancji jest tańszy bosch czy siemens ?
ten czerwony kolor w bosch nie bardzo mi pasuje do zielonej łazienki

BTW w electrowordzie można dokupić 4letnią gwarancję za 399zł gdzie na
stronie bosch/siemens jest promocja 5 letnia gwarancja przy zakupie w
sklepie detalicznym

właśnie znalazłem na euro agd Bosch WLX20461BY za 1599, różnica do
trochę tańszej 24461pl to 1000 obrotów zamiast 1200 i chyba kraj
pochodzenia BY. A miałbym gwarancję 5 lat i niepotrzebne mi raty 0%.
Nie wiem jak są szanse padnięcia czegoś przez 5 lat