pralka - siwamat 1246?

1. Data: 2004-09-21 09:36:22

Temat: Re: pralka - siwamat 1246?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości
news:ciop40$3lm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]Do ekektronicznej pralki? Zapomnij.

Upewnię się - znaczy, nie zadziała? OK, dzięki za informację, to mi znacząco
ułatwia decyzję ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-21 17:28:20

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cios8d$7od$1@news.mch.sbs.de...
> [...] Wybacz mojej rozgalopowanej wyobraźni, ale od razu
> stanął mi przed oczami mój szynszyl, który na widok
> migdałka wykonuje gest <prosi łapkami> połaczony
> z maksymalnym mozliwym (czyli niemal niemożliwym)
> wysunięciem mordki pomiedzy pionowymi prętami klatki ;-)

Dołóż do tego oczka a la Shrek2 - to ja :)

> [...]rekordowe stało mokre w pralce ponad dobę, za każdym
> razem wystarczyło potem odpalenie samego płukania
> i jeszcze jednego odwirowania.

Zapamiętam na przyszłość, ale postaram się nie stosować ;)

Pozdrawiam
Hanka (zazdroszcząca szynszyla)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-09-22 07:03:00

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> wrote in message

> Dołóż do tego oczka a la Shrek2 - to ja :)

Wiesz... jakby to powiedzieć... w takiej wersji, jak ta w wykonaniu
Bobka, oczka nie mają racji bytu. Mordka jest na tyle mocno wepchnięta
między pręty, że oczka są totalnie zasłonięte przez fałdy utworzone ze
skóry ściągniętej z... policzków powiedzmy. O, wiesz jak się robi
karpika? Obie dłonie płasko na policzki i zsuwamy je na usta, po czym
robimy mniej więcej takie ruchy ustami jak karp wyjęty z wanny? No to
mniej więcej będzie tak wyglądało, jak człowiek robiący karpika z
wieeelkim zaangażowaniem ;-)

A teraz końkrety: niestety, cała mimika na próżno. Przejrzałem ja
instrukcję i niestety nie pomyślano tam o sprecyzowaniu, co to znaczy
"krótszy czas prania". W zgrabnej tabelce są podane czasy prania dla
różnych pozycji programatora i różnych mas prania (nie wdając się w
szczegóły zwykle jest to ok. 120 minut), ale wszystko to "dla
wyłączonych dodatkowych opcji" i dla "typowych warunków". I tyle.

> Pozdrawiam
> Hanka (zazdroszcząca szynszyla)

Również pozdrawiam

J. (zazdroszczący kota)

1. Data: 2004-09-24 08:37:30

Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem nie tak dawno model 1142pl, jest pojemna, ma dużo funkcji,
prosta w obsłudze, i CICHO CHODZI :) nawet przy 1100 obrotów ...
zaplaciłem 1700 zł (chyba dobra cena, w MM powyżej 2200 za ten model)
chętnych z Okolic Krakowa przekieruję chętnie do tego sklepu :)

polecam

scoo

1. Data: 2004-09-24 17:21:53

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cir835$l2c$1@news.mch.sbs.de...
> [...]w takiej wersji, jak ta w wykonaniu Bobka, oczka
> nie mają racji bytu. [...]

Załóżmy więc, że moja wersja ma dodatkowe ficzery ;)

> [...]niestety nie pomyślano tam o sprecyzowaniu, co to znaczy
> "krótszy czas prania". [...]

Banda drani :( Dziękuję za sprawdzenie.

> J. (zazdroszczący kota)

Koty w dowolnym asortymencie dostarczamy w terminie nie dłuższym niż dwa
tygodnie, prosimy o specyfikację zamówienia :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-30 19:59:27

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aż nie wierzę, to jak reaguje na krótkie np. kilkusekundowe lub parominutowe przerwy
w dostawie prądu???
JaC

> No raczej nie, u mnie jak chcesz ustawic start to pralka musi byc wlaczona do
pradu, jak wylaczysz to musisz ustawiac od nowa.

1. Data: 2004-10-02 19:22:24

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Aż nie wierzę, to jak reaguje na krótkie np. kilkusekundowe lub
> parominutowe przerwy w dostawie prądu???
> JaC

Na <sekundowe mniej więcej tak jak Ty na przypominanie o
netykiecie. Dłuższe ją resetują.

J.

Jakie wkrety do drewna klejonego i desek
Uciszyć sąsiada
Jak robic spoiny silikonowe?
Czym zrobic ostatnie wymalowanie scian?
kolejne wyzwanie