pralka tradycyjna, czy od ładowana od góry?

41. Data: 2006-05-10 12:10:13

Temat: Re: pralka tradycyjna, czy od ładowana od góry?
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki rodzaj pralki obstawiacie?

Dla ludzi z bulami pleców, korzonkami, kręgosłupem chorym to bez dwóch
zdań od frontu. Te od góry są mordercze.
Ładowanych od góry nie ma w dużych wielkościach (np6kg)
Reszta to kwestia umeblowania łazienki.
W argumenty techniczne ja nie wierze.
--
___________________________________________MAT______
__

42. Data: 2006-05-10 12:22:29

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

patka napisał(a):
> [...]
> Wolę tradycyjną, gdyż jest łatwiejsza do ukrycia (nie lubię pralek na
> widoku w łazience, a u mnie mniejsca na pralnię brak).
> Jeśli jest w łazience wnęka albo planowana jest szafa, to wtedy warto
> schować pralkę w tej wnęcie/szafie i dodatkowo postawić ją na
> podwyższeniu (40-50cm nad podłogą). Dzięki takiej konstrukcji:
> - nie trzeba schylać się do pralki
> - miejsce jest dobrze wykorzystane (pod podwyższeniem np. szuflada na
> brudne rzeczy, nad pralką np. półki na ręczniki/kosmetyki/środki czystości)
> - wszystko jest ładnie ukryte
> - zyskujemy dodatkowe wyciszenie pralki.

Ooo... Z tym podestem, to ciekawt patent:)
Czy mogłabyś więcej danych ujawnić na jego temat?
Z czego jest zrobiony i na jakiej wysokości?

--
Pozdrawiam :)
JM

43. Data: 2006-05-10 12:35:02

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.05.2006, o godzinie 12.58.43, na pl.rec.dom, mrówka Z napisał(a):

> masz jakieś podstawy do takiego uogólniania ?

Jedynie własne doświadczenia. :)

> czy się tylko nudzisz ?

Niestety się nie nudzę... ale żeby mnie tak na poważnie brać?

> pralka cany - 4 lata po gwarancji bez awarii
> lodówka whirpool - 4 lata po gwarancji bez awarii
> mikrofala whirpool - 4 lata po gwarancji bez awarii
> odkurzacz electrolux - 2 lata po gwarancji bez awarii
>
> i jeszcze kilka innych sprzętów jakoś po gwarancji nie padło

U mnie pralka Ardo - pół roku po gwarancji coś padło - teraz ma 5 lat i
chodzi bez problemów.
Odkurzacz Zelmer - miesiąc po gwarancji - nawet nie oddawałem do naprawy bo
miałem drugi (zresztą też Zelmer, który chodzi już 7 lat).
Krajalnica Zelmer - kilka miesięcy po gwarancji - doszliśmy do wniosku, że
niepotrzebnie zawalała miejsce więc też nie naprawialiśmy.

Z nie AGD byłoby tego trochę więcej. :)
A na gwarancji nic się psuć nie chce...

*Habeck*
- Schutzbach

44. Data: 2006-05-10 13:02:06

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/10/2006 12:15 PM, Seba napisał(a):

> Do czego pijesz? Pytam, poniewaz tez uzytkujemy Electroluxa i wlasnie
> nam sie gwarancja skonczyla... :)

Np. mi chłodziarko-zamrażarka Electroluksa (ER3128I) padła
(rozszczelnienie obudowy - urządzenie do kasacji!!!) zaraz po
zakończeniu dwuletniej gwarancji. Kilka tygodni później dokładnie to
samo przeżyli znajomi z dokładnie taką samą lodówką.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

45. Data: 2006-05-10 14:12:47

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wrote:

> To niech sie wlaczy, bo naprawde nie widze powodu, a nawet
> przeciwnie.

ew. poszukaj w archiwaliach starych dyskusji na ten temat,
pamiętam, że on to dość konkretnie uzasadniał.

J.

46. Data: 2006-05-10 14:39:53

Od: "art_c" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czystości)
> - wszystko jest ładnie ukryte
> - zyskujemy dodatkowe wyciszenie pralki.

fajny pomysł

47. Data: 2006-05-10 17:28:39

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czystości)
> - wszystko jest ładnie ukryte
> - zyskujemy dodatkowe wyciszenie pralki.

O. Fajnie. Też to wymyśliłem kiedyś. Jest tylko pewien problem: pralkę
trzeba czasem wysunąć... Do wysunięcia pralki na podeście trzeba 3 chłopa. A
może podest na kułkach? niesądze...
--
___________________________________________MAT______
__

48. Data: 2006-05-10 17:49:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> writes:

> A górnoładowaną rozpakowujesz zdalnie? Do obsługi mojej pralki
> ładowanej z przodu wystarcza mi jakieś 45cm przed nią (licząc ze
> stojącą na podłodze miską, do której jednym prestidigitatorskim ruchem
> wygarniam pranie :>), nie sądzę, żeby przy ładowanej z góry tego
> miejsca trzeba było dużo mniej, ostatecznie przynajmniej ta miska
> gdzieś stać musi.

Ja wygarniam do wanny. Albo wyjmuje prosto na suszarke.

MJ

49. Data: 2006-05-10 19:14:06

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:4461d7d6$1@news.home.net.pl
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl>
Było:

> Dla ludzi z bulami pleców, korzonkami, kręgosłupem chorym to
> bez dwóch zdań od frontu. Te od góry są mordercze.

Na tej ładowanej od góry to się opieram brzuchem, klatką i czym tam jeszcze,
to mnie kręgosłup i korzonki nie bolą... ;-)
Pralkę *frontową* obługiwała Żona, bo ja się nie mieściłem z kolanami
pomiędzy ścianą, pralką i WC.

> Ładowanych od góry nie ma w dużych wielkościach (np6kg)

Lepiej przechowywać różne rzeczy w szafie czy na półce a nie w koszu na
brudy...

> Reszta to kwestia umeblowania łazienki.

To fakt, u znajomych pod miastem łazienka ma 3m na 5m plus podest na pralkę
i wgłębienie na wannę.

> W argumenty techniczne ja nie wierze.

Moja (górno załadowcza) zaczęła rdzewieć na klapie. Cała reszta wciąż działa
(Zanussi TL 853).

http://www.popieramjow.pl/jow.php

50. Data: 2006-05-11 11:04:24

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na tej ładowanej od góry to się opieram brzuchem, klatką i czym tam
jeszcze,
> to mnie kręgosłup i korzonki nie bolą... ;-)

Potraktuje to jako żart.

> Lepiej przechowywać różne rzeczy w szafie czy na półce a nie w koszu na
> brudy...

A co to ma do rzeczy? Dzieci nie macie? My pierzemy kołdry w pralce.
Takie duże i grube.

A u znajomych....
--
__