pralki

21. Data: 2002-09-18 20:49:11

Temat: Re: pralki
Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest jeszcze cos, czego nikt tu nie napisal - az sie dziwie...;-)))) Ze jak
> sie ma pralke ladowana od gory, to nawet zapomnienie wrzucenia czegos do
> niej nie jest straszne, bo zawsze mozna przerwac program, otworzyc klapke i
> dolozyc "brudasa". Tego nie da sie niestety zrobic w pralce ladowanej z
> przodu....

chyba nie we wszystkich otwieranych od przodu tak jest
ja mam kupiona rok temu pralke Indesit z pelnym "wypasem" (jak to
okresla moj brat)
ma pelno funkcji i tylko jej brakuje, zeby kawe rano do lozka podawala
ma funkcje doboru wody tyle ile trzeba wiec nie zalewa wzystkiego az po
blat, wiec jak wylaczysz ja to po 2 minutach odblokowuje sie i jest ok
a poziom wody taki, ze nie wyleje sie z niej nic

Anka

22. Data: 2002-09-19 06:50:55

Temat: Re: pralki [OT]
Od: "sveana" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jeżeli z mojego powodu pojawi się na czyichś ustach szczery uśmiech
> to jest to jedna z najszczęśliwszych chwil mego życia"
>
> Pozdrawiam
> Qwax

I wzajemnie!

Ania

23. Data: 2002-09-19 07:39:05

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> No niech bedzie. Ale nie zmienia postaci rzeczy, ze autor sie
obsmial z
> pioracych pil spalinowych.....
>
> A ja z autora....

A ja nie mam nic przeciwko temu:

"Jeżeli z mojego powodu pojawi się na czyichś ustach szczery uśmiech
to jest to jedna z najszczęśliwszych chwil mego życia"

Pozdrawiam
Qwax

zdrada w druga strone
chcemy mieć ....
psycholog rodzinny w Warszawie
mam pampersy
On ma romans, a ona nic o tym nie wie. Co robic?