(prawie) OT, ale jak sie nie podziele, to padne :))

1. Data: 2003-01-28 15:43:34

Temat: Re: (prawie) OT, ale jak sie nie podziele, to padne :))
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message
news:b15hkn$glc$1@news.tpi.pl...
> La Roche-Posay - correcteur dermatologique des rides (vitamine C levogyre
> active), emulsion jour/nuit - no z tym to mam problem. Jesli ktos moglby
> mnie oswiecic, co to za specyfiki, to bylabym baaaardzo wdzieczna :-))

Tu chodzi chyba o aktywna postac witaminy C czyli kwas L-askorbinowy,
ktorego postac jest jedyna aktywna na skorze (L-lewoskretna aktywna postac)

Adrianna

1. Data: 2003-01-28 15:46:16

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adrianna wrote:
> "Kruszynka" <l...@w...pl> wrote in message

> Tu chodzi chyba o aktywna postac witaminy C czyli kwas L-askorbinowy,
> ktorego postac jest jedyna aktywna na skorze (L-lewoskretna aktywna postac)

Dzieki :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-02-06 12:34:32

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
> dermatologiczna korekta zmarszczek (witamina C lewoskretna???
aktywna),
> emulsja na dzien i na noc

Tak.
Lewoskretna, to znaczy jej roztwor odchyla plaszczyzne swiatla
spolaryzowanego w lewo, dobrze to przetlumaczylas

Kaska

Pomocy!!!!
Fajna rzecz od Clinique !
Depilacja nog u facetow...