prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)

21. Data: 2007-03-29 19:52:12

Temat: Re: prezent dla wychowacy ?pomysly ,porady :)
Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:eueg9l$uo3$1@news.mm.pl...
> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:euefcj$upa$1@node4.news.atman.pl>

> I kalii. Choć z kalii kiedyś widziałam przepiękną wiązankę ... ślubną ;-)
>
> --
> Nixe

MOze to nie kalia byla ale podobna zantedeschia?
( np http://wschowa.com/abrimaal/araceum/zantedeschia/zan
tedeschiap.htm )
Nie sa czysto biale jak kalie, no i zdecydowanie mniejsze - przynajmniej te,
z których ja mialam wiazanke slubna- male i zolte byly:-)

owaga, zagladajaca czasem, teraz juz na p.s.d.s :-)

22. Data: 2007-03-30 21:51:11

Od: "Ksiezna2006" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja się pewnie nie znam, ale w/g mnie róż naucielom się nie daje - chyba że
> się pała do niej goracym uczuciem ;))

No i ??

> dyplomy uznaniowe; pieknie
>
> Suuper, po prostu super-extra, już teraz wiem dlaczego niektóre
> nauczycielki są wiedźmowate - to te, które nigdy nie dostały prezentu za
> wykonywanie swoje pracy. Echhh..

Wez przestan, masz zle dni ??

> Tylko 800?

A co, za malo ? ;-P

Ania

Jak mówić, żeby dzieci...
7-latek i basen
dyskusja o produktach spożywczych - płatne
Przyjęcie
Depresja niszczy nas i dzieci [artykuł+sonda]