prezent jeszcze raz

1. Data: 2006-12-14 15:50:23

Temat: prezent jeszcze raz
Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem, ze to troszke nie ta grupa,ale mam nadzieje, ze mi cos
podpowiedzie. Mam wielki problem z prezentem dla faceta. Spotykamy sie
od niedawna, ostatnio rozmawialismy na ten temt i okazalo sie, ze nie
lubi prezentow w postaci czegos fajnego do postawienia czy czegos w tym
stylu. Preferuje prezenty czysto praktyczne. Nie mam zielonego pojecia
co mu kupic. Prowadzi bardzo aktywny tryb zycia : praca, angielski,
basen, pilka, kursy, jezdzi na nartach i ma bzika na punkcie swojego
autka. Pomocy! Podpowiedzcie co mu kupic. Przeciez nie kupie mu skarpet
albo majtek ;-) Nie chce kupowac rowniez zadnych kosmetykow...

z gory dziekuje bardzo za wskazówki
pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-12-14 15:56:11

Temat: Re: prezent jeszcze raz
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-14 16:50:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tresea* skreślił te oto słowa:

> Witam!
> Wiem, ze to troszke nie ta grupa,ale mam nadzieje, ze mi cos
> podpowiedzie. Mam wielki problem z prezentem dla faceta.

pl.sci. psychologia może?
Zwłaszcza jesli sądzisz, że osoby nie znające Twojego faceta znają go
lepiej od Ciebie.

> Przeciez nie kupie mu skarpet
> albo majtek ;-) Nie chce kupowac rowniez zadnych kosmetykow...

NTG
Nie wiem, moze idź na jakies forum onetu...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-12-14 16:05:17

Od: tresea <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwłaszcza jesli sądzisz, że osoby nie znające Twojego faceta znają go
> lepiej od Ciebie.

Wiem, ze nie znaja, prosilam tylko o wskazowke.

4. Data: 2006-12-14 16:07:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-12-14 17:05:17 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *tresea* skreślił te oto słowa:

> Wiem, ze nie znaja, prosilam tylko o wskazowke.

Nie chesz kosmetykow, wiec NTG jak stad do Australii.

5. Data: 2006-12-15 08:12:10

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

tresea <t...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
> autka. Pomocy! Podpowiedzcie co mu kupic. Przeciez nie kupie mu skarpet
> albo majtek ;-) Nie chce kupowac rowniez zadnych kosmetykow...

Jak zazylosc mniejsza - ksiazka lub dobre pioro/dlugopis
jak wieksza - szalik.

Pozdrowienia,
Lila

6. Data: 2006-12-15 14:50:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tresea" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Podpowiedzcie co mu kupic. Przeciez nie kupie mu skarpet albo majtek ;-)
> Nie chce kupowac rowniez zadnych kosmetykow...

ksiazka w wydaniu angelskim (jakis ostatni bestseller)
rekawice narciarskie, czy gogle ...
albo jakis "kosmetyk" do auta.

iwon(K)a

7. Data: 2006-12-18 13:05:54

Od: "natalia_*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-12-18 13:09:35

Od: "natalia_*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam podobny problem z ktorego juz naszczescie wybrnelam. Słucha
muzyki? moze jakas płytka? cos do samochodu. A moze postaraj sie
zrobic cos sama...faceci to doceniają:)

Majtki/pasy/inne gadżety wyszczuplające - pytanie
Jaki gabinet kosmetyki laserowej polecacie w Krakowie?
podkład CLINIQE NR07 chcę sie pozbyc (Łodź)
Avon - tusz super full
kurtka z poliestru - czy ciepla?