podkład CLINIQE NR07 chcę sie pozbyc (Łodź)

1. Data: 2006-12-11 11:38:29

Temat: podkład CLINIQE NR07 chcę sie pozbyc (Łodź)
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry wszystkim
chciałabym zapytac nie wiecie moze na jakim forum
mogłabym dac ogłoszenie o sprzedazy podkładu w/w
kupiłam oryginalny , 5 dni temu i niestety nie nadaje sie do mojej tłustej
cery. Skóra po 30 minutach swieci sie jak niewiem co
chciałabym go komus odsprzedac za połowe mniejsze pieniadze 50 zł.(kupiłam
za 98 zł.)
jest w oryginalnym pudełku nie wiem moze mam nawet paragon od niego
pozdrawiam
Anik

2. Data: 2006-12-11 11:39:36

Temat: Re: podkład CLINIQE NR07 chcę sie pozbyc (Łodź)
Od: "Anik" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie dodałam to jest CLINIQUE superfit
Użytkownik "Anik" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za 98 zł.)
> jest w oryginalnym pudełku nie wiem moze mam nawet paragon od niego

Avon - tusz super full
kurtka z poliestru - czy ciepla?
O stanikach można na okrągło - tym razem Kaph Ahl
Re: Jaki gabinet kosmetyki laserowej polecacie w Krakowie?
schrzaniony baleyage-reklamacja