prezent na chrzciny

1. Data: 2007-11-22 09:08:40

Temat: prezent na chrzciny
Od: "b." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Co teraz kupuje się chrześniakowi na chrzciny? Wiem, że ustala się czasami
kupno ubranka do chrztu, czy wtedy już tylko pamiątkowa karta wystarczy? A
co bez ubranka?
Help

b.

2. Data: 2007-11-22 09:19:08

Temat: Re: prezent na chrzciny
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

b. pisze:
> [...]
> kupno ubranka do chrztu, czy wtedy już tylko pamiątkowa karta wystarczy? A

Nie ubranko do chrztu, tylko szatka. U nas jest tradycja, że matka
chrzestna daje szatkę do chrztu, a ojciec chrzestny gromnicę, ale ja się
też o niej dowiedziałam dopiero przy okazji chrztu mojego dziecka ;-). A
prezenty są poza tym dodatkowo.

Pozdrawiam
Ewa

3. Data: 2007-11-22 10:17:56

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "b." <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kupno ubranka do chrztu, czy wtedy już tylko pamiątkowa karta wystarczy? A

Chłopiec czy dziewczynka?

Dla chłopca krzyżyk, dla dziewczynki bozia, może być z łańcuszkiem.
Grawerowana łyżeczka, z datą chrzcin i imieniem (imionami) dziecka.

Sylwia

4. Data: 2007-11-22 15:39:47

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Nov 2007 11:17:56 +0100, Szpilka napisał(a):

> dla dziewczynki bozia

?? a co to takiego??
--
Elżbieta

5. Data: 2007-11-22 15:44:28

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> ?? a co to takiego??

medalik inaczej.

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

6. Data: 2007-11-22 17:56:33

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> ?? a co to takiego??

Znaczy nie wiesz, czy że napisałam z małej litery?

Sylwia

7. Data: 2007-11-22 20:32:38

Od: "Tapta" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupno ubranka do chrztu, czy wtedy już tylko pamiątkowa karta wystarczy? A

Widziałam na Allegro srebrny smoczek grawerowany !!!!!?????
Cena ok. 100 PLN !!!!????
Nawet nie wiedziałam, że takie cóś istnieje....

Tapta

8. Data: 2007-11-22 20:39:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Widziałam na Allegro srebrny smoczek grawerowany !!!!!?????
> Cena ok. 100 PLN !!!!????
> Nawet nie wiedziałam, że takie cóś istnieje....

Że istnieje, to skłonna jestem wierzyć. Ale do czego służy? hihi

Qra

9. Data: 2007-11-22 20:49:42

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:btw0swh7do6c$....@4...net
,
Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> ?? a co to takiego??

Nie co, a kto. Bozia to zdrobnienie od Bożena -> Bożenka -> Bożka -> Bozia.
Tylko nie wiem jaki jest cel dawania bozi na chrzciny - pewnie podobnie to
celowe jak pisanie o tym na grupie dyskusyjne poświęconej *rodzinie*.

pozdrawiam Tatiana
--
Moja szklanka nie jest duża, ale piję z mojej szklanki
/Alfred de Musset/

10. Data: 2007-11-22 21:01:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena pisze:
> [...]
> Tylko nie wiem jaki jest cel dawania bozi na chrzciny - pewnie podobnie
> to celowe jak pisanie o tym na grupie dyskusyjne poświęconej *rodzinie*.

Grupa uroczystości chyba za bardzo jednak odwiedzana nie jest...

--

Paulinka

Najlepiej podstawiają nogi karły, to ich strefa.

S.J.Lec

O celu wychowania
prezent na mikołaja!!;(
chrapanie TŻ-ta