prezent - troche OT

1. Data: 2003-06-19 08:18:59

Temat: prezent - troche OT
Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moja dziewczyna konczy w tym roku medycyne i chcialbym kupic jej jakis
prezent z tej okazji (dodatkowo chcialbym wynagrodzic jej jakos ze nie moge
przyjechac na absolutorium). niestety nie wiem za bardzo co jej kupic.
koniec studiow z pewnoscia bedzie dla niej dosc szczegolnym wydazeniem, wiec
nie chce kupowac jej rzeczy, ktore zwykle dostaje na urodziny lub inne
okazje (typu bielizna, perfumy itd.) myslalem o kupnie jakiegos dobrego
piora lecz niestety jakis czas temu kupila je sobie sama.
wiem ze moj post jest niezbyt zwiazany z tematyka tej grupy, ale moze
napiszecie co dostaliscie od waszych dziewczyn/chlopakow po zakonczeniu
studiow?

z gory dzieki za pomoc
kyle

2. Data: 2003-06-19 08:23:59

Temat: Re: prezent - troche OT
Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kyle" <d...@o...pl> wystukał
(news:bcrrml$ccb$1@nemesis.news.tpi.pl):

> [...]
> jakos ze nie moge przyjechac na absolutorium). niestety nie wiem
> za bardzo co jej kupic. koniec studiow z pewnoscia bedzie dla niej

Zalezy czym sie interesuje (moze napisz?) - np. jesli neurologia tu
ucieszy sie z mlotka neurologicznego, itd.
Jak niczym konkretnym to kup jej komputer ;-)
Pozdrawiam
Egghead

3. Data: 2003-06-19 10:32:40

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zalezy czym sie interesuje (moze napisz?) - np. jesli neurologia tu
> ucieszy sie z mlotka neurologicznego, itd.
hmm, ciezka sprawa... w zasadzie to jej zainteresowania zmienialy sie z
zaleznosci od bloku na jakim aktualnie byla :-) z tego co pamietam to chyba
najbardziej podobala jej sie anesteziologia, neurologia, chirurgia
dziecieca, ginekologia i psychiatria :-)

> Jak niczym konkretnym to kup jej komputer ;-)
wydaje mi sie, ze raczej nie potrzebuje wlasnego skoro moze uzywac moich bez
ograniczen ;-)

pozdrawiam
kyle

4. Data: 2003-06-19 10:38:37

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 19.06.2003r. o 12:32) kyle napisał:

> [...]
> najbardziej podobala jej sie anesteziologia, neurologia, chirurgia
> dziecieca, ginekologia i psychiatria :-)

Kup jej skalpel z dedykacją ;-)

--
\_\ /_/ || pozdrawiam Szczepan
\_\ /_/ # || GG: 825329

5. Data: 2003-06-19 11:01:25

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak masz kaske to kup jej dobry stetoskop lithmanna ceny od około 350 pln
pozdrawiam Tichy

6. Data: 2003-06-19 11:15:35

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003, kyle wrote:

> wiem ze moj post jest niezbyt zwiazany z tematyka tej grupy, ale moze
> napiszecie co dostaliscie od waszych dziewczyn/chlopakow po zakonczeniu

pozlacanego Tissota mechanicznego, takiego, ktory bedzie chodzil
wiecznie - ale to nie jest tania impreza (chyba, ze jestes
bogaty bardzo to kup J-L Reverso)

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2003-06-19 11:16:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003, Egghead wrote:

> Zalezy czym sie interesuje (moze napisz?) - np. jesli neurologia tu
> ucieszy sie z mlotka neurologicznego, itd.

moze byc i to. Ja zrozumialem, ze on chce kupic cos w klimacie
wiecznego piora :-)

P.

8. Data: 2003-06-19 11:29:44

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze byc i to. Ja zrozumialem, ze on chce kupic cos w klimacie
> wiecznego piora :-)

niekoniecznie :-)

pozdrawiam
kyle

9. Data: 2003-06-19 11:31:35

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak masz kaske to kup jej dobry stetoskop lithmanna ceny od około 350 pln

niezly pomysl, ale co to znaczy "dobry"? najdrozszy? a moze wszystkie
stetoskop'y lithmanna sa dobre?

pozdrawiam
kyle

10. Data: 2003-06-19 11:33:51

Od: "kyle" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozlacanego Tissota mechanicznego, takiego, ktory bedzie chodzil
> wiecznie - ale to nie jest tania impreza (chyba, ze jestes
> bogaty bardzo to kup J-L Reverso)
bardzo bogaty nie jestem. a Tissota juz dostala ode mnie z innej okazji
(niestety nie zlotego) :-)

pozdrawiam
kyle

rwa kulszowa - lumbago - masaze?
BuerLecithin - przeterminowany?
zaspol zatokowo oskrzelowy - czym to sie leczy?
Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
gdzie zaszczepic sie mozna p/wsciekliznie.